İsveç'te yapılan bir araştırmaya göre, yüz yüze eğitimde çekici kızlar daha yüksek not alıyor. Sizce böyle bir şey var mı :D?

İsveç'te bir araştırma yapılmış. Öğrencilerin fiziksel görünüşleri aldıkları not ile alakalıymış.

Güzel ve çekici olan öğrenciler daha çok not alıyormuş ama bu sadece kızlar içinmiş. Erkekler de değişmiyormuş :D

İsveçte yapılan bir araştırmaya göre, yüz yüze eğitimde çekici kızlar daha yüksek not alıyor. Sizce böyle bir şey var mı :D?
Saçmalık.
Bir ihtimal olabilir :D
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
İsveç'te yapılan bir araştırmaya göre, yüz yüze eğitimde çekici kızlar daha yüksek not alıyor. Sizce böyle bir şey var mı :D?
Cevapla