Büro yöneti̇mi̇ mezunu hastanede bi̇lgi̇ i̇şleme gi̇rebi̇li̇r mi̇?

Büro yönetimi ve yönetici asistanlığı okuyorum staj yeri olarak hastanede bilgi işleme girebilir miyim hem staj hem de daha sonrasında cevaplarsanız sevinirim.

Büro yöneti̇mi̇ mezunu hastanede bi̇lgi̇ i̇şleme gi̇rebi̇li̇r mi̇?
Cevapla