Green Card'a başvurdum, liseden henüz mezun değilim. Sorun olur mu?

Lise mezunu olmak gerekiyor bende yüksek ihtimal Aralık ayında mezun olucam ama bu sene boşa gitmesin diye Green Card'a başvurup "Lise Mezunu" şıkkını işaretledim.

Mayıs ayında sonuçlar açıklanıyor ve bilgisayar otomatik olarak yapıyor bunu.

Açıklandığı vakit lise mezunu oluyorum ama şu an değilim, sorun teşkil eder mi?

Green Card'a başvurdum, liseden henüz mezun değilim. Sorun olur mu?
Cevapla