Üniversite kazandım ama kayıt olmadım açıktan üniversiteye kayıt olabilir miyim? ?

Ben 2021 senesinde Manisa İş Sağlığı ve Güvenliği bölümü kazandım. 2 Senelik ama kayıt yaptırmadım. Bugün bir arkadaşım açıktan üniversiteye kayıt olabilirdin niye olmadın dedi böyle bir şey mümkün mü? Kayıtlar temmuzda başlayacakmış ama ben yine de bilen birine sormak istiyorum

Üniversite kazandım ama kayıt olmadım açıktan üniversiteye kayıt olabilir miyim? ?
Cevapla