Hala okuyorsan olabilir bence , ama söyle de hani küçük bir harçlık da atsınlar yol yemek parası çıksın. Bir inşaat mühendisi olarak ilk mezun olduğumda bende iş öğrenmek için asgari ücretle çalışmıştım maalesef. Bence hala okuduğun için kabul edebilirsin
07 Yorumla
Soran+1 yılYa inanir misin kim ne dese hakli soruyu sormadan once daha çok emindim 😂
Soran+1 yılVerdim ve 24 saatte nefes almama vakit kalmiyordu o uuzden reddettim
Soran+1 yılTeşekkür ederim muhendis bey umarim yeni elemanlara karşi vicdanli olursunuz 😅😅
Soran+1 yılTamam işte duam guzel sizi patron yaptim 😅😅
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)+1 yılKullanıp bırakacaktır muhtemel. Şu an piyasada her yeni mezuna da bu muamele yapılıyor. Kendini yıpratmamanı tavsiye ediyorum. Yine de senin kararın elbette ama bu işin eğitimi diye bir şey yok, yaptıkça geliştiriyorsun render kısmını elin alışması mesele yani evde otur kendi kendine yap modelleme o zaman
010 Yorumla
Soran+1 yılÇok haklisin okulda da bir şey ogrenemedik ki hepsini kendimiz cozduk
Cevap sahibi+1 yılMimarlık okulunun abv zaten 😅 boşu boşuna insanın canını okuyorlar. Öyle bir piyasa yok yani korkma. Ne yapsan gidiyor bu piyasada.
Soran+1 yılYani şimdi son sinifim ya boş ver mezun olmaya mi bak diyorsunuz 😅
Cevap sahibi+1 yılTabi ki ya, zaten mezuniyet projesi üzerinden geçecek sen başka şeyler düşünme şu an bence hiç. Mezun olunca diploman olunca hatta profesyonel olunca bile her işveren bu muameleyi yapacak yani o yüzden sen kendini bırakma dik dur önüne bak. Bunlar tilkisi bu piyasanın. Kapılma onlara boş ver.
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim açıkçasi umutsuzum baya bu konuda oturmuş tek başima kara kara duşunuyorum gelecegimi 😂
Cevap sahibi+1 yılMezun olalı 5 sene oldu hala arada oturur düşünürüm kara kara 😅 cilveli bir meslek, piyasası kötü ama teorik eğitimi haz veriyor 😂 en iyisi hiç bekleme hemen yüksek lisansa da başla , kyk kredisi alırsın bari hiç değilse bile 1700 TL bari bir şey. Umutsuz olma yani.
Soran+1 yılYuksek lisans yapicak kadar yuksek puan vermediler hep jurilerde göklere çikarip notlar sisteme girilirken 70 leri gormenin hayal kirikligini yaşadim kendi ogrencilerini kayirdilar birde yuksej lisansi unutayim ben bu arada siz o mimarlara benzemiyorsunuz bu yuzden allah en çok size muşteri versin 😂
Cevap sahibi+1 yılHaha sağolasın 😅 ben de pek sövüyorum onlara. İnsanlıktan çıkartıyorlar insanı cidden. Allah sabır versin size de. Sen en iyisi sık dişini mezun ol sonra bir daha yüzlerine bakmak zorunda kalma onların. (Şeytan görsün yüzlerini o hainlerin 😂😂😂😅)
Soran+1 yılSizi dinliyoru hemen annemide ikna ettikten sonra çok teşekkur ederim 😅🌸🌸
Cevap sahibi+1 yılBol şans hayatta başarılar seninle olsun 🫶🏻
+1 yılKesinlikle kabul etme başıma geldide biliyorum bu bir bahane kullanma taktiği sana işi öğretmeyip ayak işlerini yaptırıp bedava çalıştıracaklar insanda biraz vicdan olur bu devirde parasız bir insan çalıştırılır mı?
00 Yorumla
Hayir. Hayatinin her dakikasi onemli. Bir anlasma olursa olur. Ama anlasmasiz suresiz kimseye guvenme.
06 Yorumla
Soran+1 yılŞu zaman olayini kimseye anlatamadim ne guzel bi siz farkli bakiyorsunuz
- +1 yıl
Oyle seymi olur ya. Hayatimizdaki en degerli sey zaman. Gecen her saat her dakika ne kadar onemli. Kimse hayatindan calamaz. Tecrubesiz olmasan bunu da yapma derim ama turkiye sartlari buna zorluyor. Bunu da en fazla 15 gun yapabilirsin. Eger sana birseyler katacaksa tecrube edineceksen gercekten. Kimsenin en degerli seyini vaktini calmasina izin verme.
Soran+1 yılDediginiz için teşekkur ederim
Soran+1 yılSizin dediginiz etkili oldu bende teşekkurler
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
58Cevap
- Eğitim & Kariyer konusunda 38,3b cevap paylaştı.
u +1 yılBence etmemelisin
00 Yorumla
+1 yılLise stajerleri bile ücret alırken sence bu teklif mantıklı mı? Bir kere sigortasız olacaksın yani hiç bir hak talep edemeyeksin, cv olarak bile sana getirisi olmayacaksa bir hükmü olabilir mi? Stajyer olarak çalışacağım desen yine bir nebze ama bedava ya gidip gelmek hiç bir işlem yapmamak bence akıl işi değil bunu teklif eden adama da güvenmezdim şahsen.
13 Yorumla
Soran+1 yılBurada universitedeki stajinda dahi ucret vermiyorlar
- +1 yıl
Üniversite ama o sen kişisel bir iş yerinden bahsediyorsun , bu arada teklifi reddetmeye sevindim inşallah daha iyileri çıkar karşına
Soran+1 yılÇok teşekkur ederim 🥰🥰
+1 yıl4 sene boyunca 5 kuruş almadan antrenörlük yaptım. Kafile listesi yazdım, ücret takip ettim, çocukları maça götürdüm, temizlik yaptım ve hatta hamallık yaptım.
5. sene tüm öğrencilerimi kendi kulübüme çektim. Artık kulüp başkanı da benim antrenör de benim 😎😎
5 sene enayi yerine koyduğunu sanan adamın ne itibarı kaldı ne de müşterisi.121 Yorumla
Soran+1 yılYani çok guzel iş yapmişsin tebrik ederim ama ben ne yapacam ki 😅
- +1 yıl
3 sene beleşe çalış. Tüm işi ve müşterileri öğren. Sonra da çalıştığın yerden arkadaş bulup kendi ofisini aç 😉
Soran+1 yılBeleşe çalişirsam parayi nerden bulacam ki 😅
Soran+1 yılOfisi açmak icin para lazim sonuçta ee ailem destek olamaz babam yok babamdan kalan mirasta yok
- +1 yıl
Kadın girişimci destekleri boşa mı var?
Soran+1 yılİnanir misin hiçbir şey hakkinda fikrim yok oyle kara kara duşunuyorum gelecegimi diyorumki ulan siniftaki kizlarin babasi zengin hadi ben burada parasizliktan surunuyorum onlar neden 😂
- +1 yıl
Usul öğretilir 😂😂
Soran+1 yılDinliyorum sizi 😂
- +1 yıl
ne öğrenmek istiyorsunuz? Müdürü yerinden edip nasıl müdür olunur mu? Yoksa patronun müşterileri nasıl çalınır mı?
Soran+1 yılOfis açmak bilinen bir ofis olmak istiyorum lakin ne tecrubem ne param ne de destek cikacak biri var 😂
- +1 yıl
biz varız işte ;) sorun çözüldü :)
Soran+1 yılYaa 😅😅 düştüm
- +1 yıl
kaldırırız. Gözlerimdeki ışıltıya bakın. Şimdi uyuyup 6 ay sonra uyansak keşke.
Soran+1 yıl6 ay sonra sizin için onemli bir şey olmali
- +1 yıl
senin için önemli olacak. 6 aya kalmaz ofis açarız sana
Soran+1 yılYa çok sağolasin ama bu işler garip yuruyor be 😅
- +1 yıl
sen korkuyorsun bence
Soran+1 yılEvet
- +1 yıl
danışmak istersen buradayım
Soran+1 yılTeşekkür ederim yarin yazabilirsem yazsam olur mu
- +1 yıl
istediğin zaman
- Eğitim & Kariyer konusunda 444 cevap paylaştı.
+1 yılBedava işçi arıyor. Adamın niyeti iyi olsaydı derdi ki profesyonel olana kadar yanımda asgari ücretle sigortalı olarak çalış yol ve yemek masrafını da ben karşılayayım. Profesyonel olunca da hak ettiğin maaşı vereyim. Bunu söylemeyen adamlardan uzak dur. Sanki ondan başka kimse kalmadı Türkiye de. Sen Mezun olunca seninle çok kişi çalışmak isteyecek zaten. Mimarlara iş çok. Hakkını yedirme kimseye bedavaya
10 Yorumla
+1 yılNe kadar bir süre çalışmaktan bahsediyoruz?
Yemek yol verecek mi?
Ve cebine 300-500lira da olsa koyabilecek mi?
Bunlar çok ama çok minimum şeyler, bunlar bile yoksa bence o elemandan profesyonellik adına öğrenebileceğin bir şey yok bence.
Her ne kadar işi bilmesende sana cüzzi bir miktar vermeli bence, yok bu cüzzi miktar ona fazla geliyorsa uzaklaş, anca seni kullanır.02 Yorumla- +1 yıl
Evet minumum şartlar senin yazdığın düzeyde olmali yoksa ohhoo işimiz var
Adam diyor Bayramda çalışacaksın 2 maaş yok o gun ne anladim ben o işten
Soran+1 yıl300-500 koymaz ama yol yemek verebilir
Eğitim & Kariyer konusunda 352 cevap paylaştı. Bunu talep insanda vicdan yoktur.
En azından zaruri ihtiyaçlarını giderebileceğin bir ücret vermeli.
Ben olsam kabul etmem.
Yarı maaşa seni işe alacak çok işletme olur.07 Yorumla
Soran+1 yılProfosyonel olmadigimi yaninda oluncaya kadar ogretecegini ve sonrasinda maaş bağlayacagini soyledi zaruri ihtiyaçlari konuşmadim aklima gelmedi o ama yarin sorarim
Soran+1 yılEe oylede şu an hiçbir seçenegim yok paraya ihtiyacim var bilmiyorum ne yapicam
Soran+1 yılKanka bana diploma getir derseler bitirmedim bile okulu 😂
Mimarlık öğrencisi olup dışarda maaşlı çalışan çok var en azından asgari ücret versin deneyim dediğin nedir bir ayda kaparsın işi
Ararsan bulurusn adam akıllı bir mimarlık ofisi00 YorumlaYarının garantisi yok, üç beş gün sonra seni kapının önüne koyabilirler. Sende ücretsiz ayak işlerini yaptığınla kalırsın. Artık insanlar çok yanar döner.
00 Yorumla
+1 yılASLA HAYİR. BU SURECİN İSMİ DENEME SURECİDİR ZATEN VE OGRENSENDE OGRENMESENDE MAAS VE SİGORTA YAM KARSİLANMALİDİR KANUNEN!!!
05 Yorumla
Soran+1 yılDiplomam olmadigi için denemeye alinabiliyor muyun
- +1 yıl
İstersen hiç okumamış ol. Kanunen sigortasız çalıştırılamaz son ve deneme süresi ise kanunen zannedersem iki ay
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim
- +1 yıl
İstersne Google de bak deneme süresi ne kadar. Gerçi işyeri bu süreyi kendi belirlese de neye göre ne kadar zmaani kapsamlı kanunen araştır ama asla sigortasız tam maaşsiz çalışma olmaz
Soran+1 yılAçikçasi vazgeçtim gidip once okulu bitiriyim
+1 yılEvet çıraklık döneminde para kazanmayı hedefleme zaten.
010 Yorumla
Soran+1 yılOkuldan mezun olunca çırak olmuyorsun ama ki git berberlere çıraklwrda para aliyor
- +1 yıl
Profesyonel mi oluyorsun? Bu kafayla sen bir sey ögrenemezsin zaten. Egoya bak.
Soran+1 yılNe alakasi var profosyonel olmak bir seneyle olan bir şey mi eger oyle olsaydi mezun olduktan sonra bi sene sonra herkes oyle olurdu ayrica ego duydugum bir şey yok ben bu kafayla bir şey ogrenemezsen siz nasil ogrenebiliyorsunuz acaba daha insan haklarini gozetmeden
- +1 yıl
Tepkiler tamamen duygusal. Okulda ögrendiklerin usta olmaya yetmez, iş hayatinda cıraklıktan baslarsın. Asagilanmış gibi hissediyorsun ama sanki bana müthiş projeler gerceklestirmis bir usta.
Soran+1 yılKanka iyi misin ben profosyonel olmadigimi soyledim zaten 4 senede okul bitiren bi ogretmen ogrencisi hemen atanip iş bulurken ustelik kimsede onu karismazken acaba biz niye hala ogrenci muamelesi gorelim ki
- +1 yıl
Çıraklık dememe niye kıziyorsun o zaman arkadaşım? Allah Allah ya. Pro degilsen cırak oluyorsun iste.
Soran+1 yılKanka çırak demene kizmadim ciraklik döneminde para bekleme demene kizdim çunku çırak demek amele demek degil
Soran+1 yılMezun olunca bile sana sigorta yapip en az asgari ucret baglamak zorundalar ki o zamanda çıraksin yani
- +1 yıl
Eğer sana uzun vadede büyük katkı saglayacaksa ögrenmek icin bir süre fedakarlik yapman senin faydana olur. Hem para verip hem işi ögretmezler kimse, çıraklık döneminde odak noktan ögrenmek olmalı, kazanmak degil. Tabi imkanlar el veriyorsa, senin de ihtiyacin var tabi. Emin ol sahada okuldan ögrendiginin cok daha fazlasını ögreneceksin. Mantık bu.
Soran+1 yılBu konuda çok haklisin lakin bi koltukta iki karpuz taşinmaz ya okul ile birlikte kaldiramayabilirim çunku kendi okul derslerimde benim gunlerimi aliyor ve gunde 3 saat çalişarak ben bitiremem o okulu :/
+1 yılher şey para değil birazda işi öğrenirsin bence bi dene
09 Yorumla- +1 yıl
Sen bilşrsin ama işi öğrenmek için bi fırsattı herşeye para olarak bakmadanız keşke deneyim bu
Soran+1 yılKanka iş ogrenmek için firsatti evet ama şoyle oglen 12 derslerim bitiyordu onlardada akşama kadar kalicaktim 7 ye kadar yurda dönmem 8 buçuk yemek yersem saat 9 olucakti 12 de uyuyacaktim 9-12 arasi ders çalişabilecektim peki kanka sana bir şey sorucam ben 20 yaşinda gezip tozmayacaksam arkadaslarimla vakit geçirmeyeceksen kendime hiç vakit ayiramayacaksam ki spor yapan biriyim bu işin ne anlami varki her şey parada değil elbette ama 20 yaşindaki biri eğlenmeyecekse yaşamamiş olucak ki
- +1 yıl
Sen bilirsin tabiki karsr senin
Soran+1 yılTeşekkür ederim de haksizsam belirtir misin
- +1 yıl
Yani bilmiyorumherkese göre değişir ben orada kendime birşeyler katsbileceğimi düşinüyosam gezmem yani
- +1 yıl
Bu bi fırsatsa iyi biryerse
Soran+1 yılBen oyle duşunmuyorum rızkı veren allahtir ben onun için sağligimdanda olabilirim
- +1 yıl
Rızık la alakasını çözemedim kendimizi geliştirmekten bahsettim
Soran+1 yılKendimi okuldada geliştirebilirim ki zaten proje hazirliyoruz okul içinde yani şu hayati yaşayamadiktan sonra prof olsam ne
+1 yılEe bunun yol ve yemek parası ne olucak azda olsa para olsa fena olmaz
01 Yorumla
Soran+1 yılİnan çok kararsizim
Tabi ki etmemelisin her ne kadar iş bilmiyor olsan da ayak işleri yaparsın ve onlar en zorları ne olursa olsun ücretsiz çalışma
00 Yorumla
+1 yılkeriz olmayın ya adam kullanıp kullanıp bırakıcak seni en azından yol yemek yarı maaaş versin bu iş verenlerde tam ya... vsak oldu ha
00 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yıleğer iş yerinde bi sorumluluk alacaksan maaş da alman gerekir bu kadar net ol
bişey öğrenip öğrenmemen mesele değil
00 Yorumla
+1 yılBence kabul etmelisin. Senin için şu an tecrübe daha önemli.
039 Yorumla
Soran+1 yılSoruyu sordum herkes farkli bir şey soyledi ve şu an kafam daha çok çorba herkeste hakli 😅
- +1 yıl
Elbette ben de isterim emeginin karşılığını almanı ama bazen oportunist olup kendi yararını düşünmek gerekiyor. Şayet hem tecrübe edineceğin hem para kazanabileceğin bir başka alternatifin varsa onu seçmelisin tabiki.
Soran+1 yılmaalesef yok ve ilk iş goruşmemdi onlar staj gibi dediler zaten adam yabanci oldugu için lafi evirip çevirebiliyordum anlamiyordu çok hizli konuşuyorsun yavaşla diyordu dnnxkc
- +1 yıl
Anladım. Sen ne düşünüyorsun aknında ne var ki?
Soran+1 yılİşte ikiye ayrildim biri tecrube kazanirsin diyor digeride hepsini birden nasil yapacaksin diyor
- +1 yıl
Tam zamanlı çalışmayı düşünmiyorsun heralde 🙄
Soran+1 yılBana şu şekil dediler sabah derslerim var işte oglen 12 bitiş 1 de ordayim akşam 7 salarlar 8 buçuk yurttayim yemek desen 9 ben odevimi ne zaman yapicam 😂
- +1 yıl
Baya sıkıntılı olur senin için ama düzenini oluşturursan güzel bir katkı olur bence kariyerine.
Soran+1 yılİşte kendime hiç vakit ayiramayacam galiba
Soran+1 yılSporda yapan biriyim ve hiç formumu bozmak istemiyorum
- +1 yıl
Formun mu djdjjd hayatın bütün düzenin alt üst olacak djdjdj keşke formun bozulsa sadece djdjdj ama karşılığında daa iş öğreneceksin. 🤷♂️🤷♂️
Soran+1 yılKendimede değer vermem gerek mez mi sonuçta hayatimiz kisa ben 20 yaşinda spor yapip gezmeyeceksem 40 ta ne anlami varki
- +1 yıl
O da var da bilemedim yani. Gençliği çürütmeden gelecek inşa etmeyi ben de çok isterdim hanımefendi 😂😂
Soran+1 yılYani diyorsunki ya şimdiyi ya gelecegi seçmek zorundasin ben şimdiyi seçiyorum çunku ne kadar yaşayacagimin garantiside yok 😂
- +1 yıl
İnan vallahi bilmiyorum. Yani bak ben de mesela tecrübe edinmek için bir yerde cuzzi bir ücretle çalışıyorum. İnan kelin ilacı olsa başına sürerdi 😂
Soran+1 yılYa işte diyorumki sana mesela benim kaç senem kaldi bilmiyorum diyelimki 5 senelik ömrüm var şu an o kadar çalişmam hayatimda çalişmaktan başka bir şey yapmadigim anlamina gelicek diyelimki 40 senslik ömrüm var bu para bana geldiginde geç olucak 😂
Soran+1 yılEn iyisi yaşamamak
- +1 yıl
O da var tamam evet. Ama işte hani keşke hayata hepimiz zengin başlasak da böyle dertlerimiz olmasa djdhdh dur yahu ne yaptın. Kariyer planlarken öldürdün kendini 😂😂
Soran+1 yılPeki benim fikrimi degiştirmek isterken senin fikrinin degişmeye dogru gitmesi djnexjmdkf
- +1 yıl
Ben bir şey demiyorum ki sen de haklısın 😂😂. Hayır şimdi ikna etsem orası da tehlikeli. Sonra gelip diyceksin arkadaşım o kadar gelecek dedin şu dedin bu dedin bitirdin mahvettin bizi de diyebilirsin yani djdjrj
Soran+1 yılAllahim keşke daha farkli dertlerim olsaydi mesela şu zara montun desenini begenmedim gibi
- +1 yıl
Ahh ahh keşke... ben de tek derdimin sosisli sandviçin üzerine hangi sosu dökmem gerektiğini filan düşünseydim dhdjdj 😂😂. Ya biraz da dert arıyoruz kendimize onla da alakası var bence.
Soran+1 yılYoo cidden derdim var ndndmd
- +1 yıl
Biliyoruz yahu 1 saattir beyin mıncıklaması yaşıyorsun farkındayım 😂😂
Soran+1 yılMesela babam geçen sene vefat etti onun yokligu ayri dert ailem şehir dişina taşindi onlsrin yoklugu ayri dert miras kalmadi elimde hiç gelir yok okulu bitirmeye çalişiyorum acaba dönem uzamadan biticej mi okul bitince iş bulacak miyim derdi var çunku param yok
Soran+1 yılBenim derdim bunlar aşk meşk arkadaşa girmiyorum onlar artik siradan 😂
- +1 yıl
Yeaa... ulan... aile dedin üzdün ya.🥲. Allah rahmet eylesin. Yani şaka bir yana boğuştuğun bir çok sorun var sanırım.🥲
Soran+1 yılYa çok teşekkür ederim işte sorunlarim bunlar kimine kucuktur kimine buyuktur bilemem ama 20 yaşindaki ben sadece eglenmek istiyor 😒
- +1 yıl
O kadar çok sıkıntınin icinde insan aşkı meşkı ahbabı düşünmez ki. Kendini bile düşünmeyi erteler insan🥲
Soran+1 yılAşki meşkide duşunuyorum yalan yok evlensemde kurtulsam mi diyorum 😂
- +1 yıl
Yani çok benzer dertlerden benzer yollardan geçtiğim için senin gibi... seni iyi anlıyorum. Onca derdin içinde kim gülmek istemez ki...🥲🥲
Soran+1 yılBen ve sen bunlari haketmiyoruz
- +1 yıl
Aman aman haa fjfjfj evlenip kurtulayım derken nasipte yağmurdan kaçıp doluya tutulmak da var 😂😂
Soran+1 yılYa allah korusun neyse biz plan yaparken kader gulermiş akışına birakalim 😂
Soran+1 yılİstek attim bu arada uykum geldi cunku 😂
- +1 yıl
Bilmiyorum ki. Neyi hakedip haketmediğimi. Ama bildiğim tek bir şey var. Hayatta karşıma çıkan her sorun bana bir şeyler öğretmek için var. Ben biraz da dertlerime bu gözle bakıyorum. Kendi öğretmenim gibi.
Soran+1 yılOgrenecezde ne olcak sonra biz ölcez çokta ogrenmeyelim ya 😂
- +1 yıl
Tamam tamam djdjdj gevezelik edip seni uykundan etmeyim hadi 😂😂. Teşekkür ederim bu güzel sohbet için arkadaşım. Her şey gönlünce olsun 😊
Soran+1 yılBende teşekkur ederim istersen ysrin goruşurz iyi geceler
+1 yılOnlar sana kredi cektirirler parasini senden pesin alirlar sen kredini odersin taksit taksit gider
02 Yorumla
Soran+1 yılSonuç olarak hayir mi 😂
- +1 yıl
Ewet 😁
+1 yılAsla kabul etme. Küçük bir ücret karşılığında staj da yapsan daha iyi bence.
01 Yorumla
Soran+1 yılStaji hep ucretsiz yaptik ustelik tanidigim herkes
Eğitim & Kariyer konusunda 1,3b cevap paylaştı. Ama azda olsa bisey vermesi gerekmez mi? Bu somuru oluyor biraz sanki
00 Yorumla
+1 yılKabul etmelisin başla eğer gerçekten birşeyler ogreniyorsan devam et
00 Yorumla
+1 yılSaçmalık insan 1 hafta felan dese anlaşılır prof olana kadar vay arkadaş herkes uyanık
00 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 565 cevap paylaştı.
+1 yılKısa bir süreliğine olacak ve mesleğinize katkısı parayla ölçülemeyecekse bence kabul edin.
00 Yorumla
+1 yılBende inşaat teknikeriyim okurken bi yerlere gitmenin işlerin nasıl saha da yürüdüğünü görmekte fayda deneyim kazan sonra zaten iş teklifi geliyor aynı zamanda staj gibi düşün ve çevre edin ön planda ve atılgan olmaya bak gerisi geliyor zaten
04 Yorumla- +1 yıl
Aynı zamanda programlar var biliyorsun zaten önemli olanları onları öğren sertifika ve dil öğren bu seni kat kat öne atacaktır açıkçası kendi piyasanı yükselt öyle beleşe çalışma tabi
Soran+1 yılYani gireyim diyorsunuz ya mesela oglen dersim bitiyor ve ben oraya gidiyorum akşam 7 de çikiyormuşuz 8 de yurtta olucam yemek şu bu 9 de 3 saatte ders çalişip uyuyacak miyim 😒
Soran+1 yılProgramlari biliyorum lakin yeterli olmadigini soyledi ee ogrenme asamasindayim ya zaten normal degil mi
- +1 yıl
O zaman şey yap bak ben sana proje atarım mail üzerinden mimari çizimlere projelerin nasıl hazırlandığına dair en azından bilgi edin ve dediğin gibi okulu bitir sertifaka al mutlaka kendini geliştir sonrası açılır
+1 yılEnayi ariyolar. tamam iş öğrenmek çok önemli ama bedava da çalışılmaz.
01 Yorumla
Soran+1 yılStaj mantiginda duşunuyorlar
+1 yılHayır aşko saçmalama köle arıyor o kendine iş mi yok sana allah aşkına
01 Yorumla
Soran+1 yılYok aşkım çünkü son sinifim diye diplomam yok :((
Öğrendikten sonra çalışacağın firma sağlam bi firma ise değer
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBaşla seneye bir yıllık tecrüben olur iş bulmak zor
00 Yorumla
+1 yılNe kadar süre ücretsiz
07 Yorumla
Soran+1 yıl1 sene
- +1 yıl
Yeni mezun için ücretsiz 1sene iş öğrenmek için iyi çünkü zaten ücretli iş için bile en az 2-3 sene beklersin tecrübeli değilsen
Soran+1 yılBir şey diyecegim okulu bitirdikten sonra kimse ucretsiz calistirma gibi bir istekte bulunamaz o yuzdne biz uyanmadan onalr bizi bulma peşinde
- +1 yıl
Alakası yok, okulu bitirenler en az 2-3 sene işsiz geziyor işi bilmedikleri için ama en azından sen işi öğrendiğin için daha erkenden maaşlı iş bulacaksın
Soran+1 yılKanka iş biliyoruz sorun cok profosyonel olmamak buda zaten hemen olacak bir şey değil iş ugruna okuldan olmanin manasi yok öğlene kadar okuldayim sonra oraya gidicem akşam 7 ye kadar yol uzun 8 buçukta yurttayim 9 a kadar da yemek yedim 12 de uyursam 3 saatim kaliyor o 3 saatte hadi odevler yaptim ki asla yetişmez ben ne zaman spor yapicam ne zaman kitap okuyacam ne zaman arkadaşlarimla bir aktivite yapicam ha diyeceksin ki bir sene yapma ama zaten hayatim bu sene yapma diyerek geçti yok universite sinavi var bu sene gençligini yaşama yok okul var derslerden kalma gençligini yaşama ben cidden sıkıldım bu durumdan
- +1 yıl
Sende kendince haklısın ama okulunu aksatmayacak şekilde idare edebilseydin iyi olurdu çünkü daha gençsin yani spor kitap eğlence 1 sene daha bekleyebilir yani 2-3 sene işsizlik yüzünden maddi imkansızlıkların olursa zaten o bahsettiğin eğlence hayatın hiç olmayacak ama tecrübe edinmiş olursan daha profesyonel iyi maaşlı işe atanırsın ve daha eğlenceli bir hayatın olur tabii ki son karar senin👍 İYİ geceler
Soran+1 yılKanka bir sene diye diye ömür bitiyor ustelik belki az bir ömrüm var hayatimi ful ders çalişarak geçirmiş olucam bizi bu duruma sokanlar utansin bence başini şisirdim kusura bakma iyi geceler
+1 yılDeğecekse evet.
01 Yorumla
Soran+1 yılMuamma
Kabul etme az da olsa bir ücret ödemesi gerek.
01 Yorumla
Soran+1 yılYa henuz mezun degilim ya çikar goster derse hakli 😅
+1 yılHayır, emek veriyosun ve karşılığını almalısın.
03 Yorumla
Soran+1 yılAma henuz mezun degilim ve sektörün istedigi duzeyde degilim
- +1 yıl
Kendini kullandırtıyorsun ve sen bilirsin.
Soran+1 yılDaha başlamadim ki yarin karirimi soyleyecem 😅
- Eğitim & Kariyer konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılKaç ay çalışacağın önemli
02 Yorumla
Soran+1 yılOkul bitene kadar
Soran+1 yıl8 ay
+1 yılBence gitme, köle arıyor yanına o
02 Yorumla
Soran+1 yılYa daha mezun olmadim mezun olana kadar staj niyetine işi ogretseler bi senede profosyonel olamaz miyim
- +1 yıl
Onlar sana ancak işin amele kısmını öğretirler. Yemek falan veriyorlarsa bir git dene baktın olmadı ayrılırsın.
Gizli Üye(18-24)+1 yılKabul etme emeğinin karşılığını vermek zorunda.
10 Yorumlaen azıdan 300 500 yemek yol versin * gavadı
00 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 4,5b cevap paylaştı.
+1 yılOkuyorsanız olabilir
00 Yorumla Kaç ay bu böyle olacakmış peki
00 Yorumla
+1 yılVay pu. şt bedava amele arıyor
00 Yorumlayok.. beleş olmaz
00 Yorumla
+1 yılBu iyi bir fırsat kabul et
00 Yorumla
+1 yılAsla kabul etme. Her işin bir karşılığı olmalı.
00 Yorumla
+1 yılSen bilirsin şu an önemli olan tecribe
00 Yorumla
+1 yılKariyer için olabilir kısa bir süreliğine
00 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılGit ama full time gitme
00 Yorumla
+1 yıltecrube icin bir yerden baslamak gerekiyor
00 YorumlaEt bence, tecrübe kolay kazanılmıyor
00 YorumlaBir nevi köle arıyor değmez bence
#Hükümdar026 Yorumla
Soran+1 yılMsndjdjdjn evet haklisin ama yeni mezun deneyimsizde dusuk ucret aliyor ben kendimi mezun olana kadar staj gibi geliştiremez miyim onlarin yaninda
Soran+1 yılİnan bilmiyorum ve kafam çok karişik
Soran+1 yıl😂 keşke secmeseydim bu meslegi
Soran+1 yılMemur olucam ozel sektör zor birde 20 yaşindayim şu an
Soran+1 yılİngilizcem yok ve açikçasi hayattan umudum yok
Soran+1 yılKanka ne yapayim çalişiyorsun yetersiz goruyorlar zaten kaç seneir okuyoruz ustelik bu bolumde psikolojik olarak çökertti ee babadan kalan miras yok mirasi birak babam olsa yeterdi kendi ayaklaeimin ustunde durmak zorundayim memurlukta daha kolay bu ozel sektör olunca boyle kullaniliyorsun
Soran+1 yılEvlilik mi bulduk evlenmesi kaldi yoksa ben okeyim 😂
Soran+1 yılMavi gözden elendik hahahah
Soran+1 yılKanka bilmiyorum bende duzgun birisiyim ama bilmiyorum yani sorunu
Soran+1 yılDinliyorum
Soran+1 yılBunun benle alakasi ne be ben ne istedigimi bildigim için kimseyi sevmiyorum xjndjx
Soran+1 yılİnan ben kendime kriter belirledim ve ilk gunden uymayanla yola çikmiyorum bu yuzden uzun suredir kimse yok
Soran+1 yılHakkinda hayirlisi olsun
+1 yılHayır
10 Yorumlaeğitim olmadan olmaz
03 Yorumla
Soran+1 yılNasil yani ordaki egitim mi okuldaki mi 😅
Soran+1 yılEvet haklisiniz ama asil egitim maalesef okulda olmuyor staj yaparken bunu anladik ://
Kullanılmaz san sorun yok
02 Yorumla
Soran+1 yılBunu bilmiyorum 😂
bence çalış
01 Yorumla
Soran+1 yılTşkrler
+1 yılGitsin ailesinden birini eğitsin çakal.
00 YorumlaEtme
00 Yorumla
+1 yılKabul et bence
00 Yorumla
+1 yılParaya ihtiyacin yoksa olabilir
00 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılHayır kabul etme
00 Yorumla
+1 yılKabul etme
00 YorumlaHayır tabiki de
00 Yorumla
+1 yılKesinlikle hayır
00 Yorumla
+1 yılKesinlikle hayır
00 Yorumla- Devamını Gör (9)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer