Sizce bu konuda ne yapmam lazım dışnlanmak istemiyorum?

Bizim sınıftakiler ile kurduğumuz bir ödev gurubu var ben biyoloji ödevi yarına mı diye sordum ve kızlar aralarında kavga etmeye başladı birisi yarın birisi cuma günü ödev diye kavga etmeye başladı ve birbirine sağır gibi şeyler söyledi bunlar kavga ederken o kızlardan birinin arkadaşı niye ona sağır diyorsun Eda ödevi sorup sağır olup cevap vermeyenler Eda diye yazdı bende o anda hem aile problemleri yaşadığım için hemde sinirli olduğum için şöyle yazdım, Hayırdır kulak burun boğazımı oldunuz sadece ödevi sordum burası ödev gurubu degilmi gibi şeyler söyledim konudan hiç alakası olmayan bir kız ironi yapıyoruz anlamıyor musun gibi şeyler söyledi sonra o kızlardan birisi niye boşuna laf anlatmaya çalışıyorsun enerjini harcama bir hiç için gibi şeyler söyledi vr aslında benim söylediğim sözleri ablam yazmamı istemişti sonradan fark ettim ki eğer benim bu 2 kızla aram kötü olursa bütün sınıf ile aram kötü olacaktı bende guruba özür dilerim haklısınız bugün sinirliydim gibi şeyler yazdım sonra o 2 kızdan birisi bana gerek yok yazdı bu kızlarla aramı nasıl düzeltebilirim ve ne yapmam lazım bugün okula gitmedim ve açık öğretime geçmek istiyorum bunlar yüzünden eğer biraz daha devamsızlık yaparsam kalcam

Sizce bu konuda ne yapmam lazım dışnlanmak istemiyorum?
Cevapla