Sınıf öğretmeniyim; kızlara daha hassas, erkeklere daha sert davranıyorum. Ayrımcılık mı bu?

Ben sınıf öğretmenim. Kizlar daha naif ve kırılgan olur diye kızlara daha hassas davranıyorum. Erkek çocuklarına ise daha sert davranıyorum. Gerci benim sınıfımin erkekleri cidden çok yaramaz. Bunun da etkisi var

Sınıf öğretmeniyim; kızlara daha hassas, erkeklere daha sert davranıyorum. Ayrımcılık mı bu?
Cevapla