Üniversite ilk günümden memnun kalmadım. Mezuna mı kalsam?

Evet arkadaşlar sınıfta 5 ,- 6 kisi haric hepsi benden büyük. Okuma hevesim gitti. Gec olmadan mezuna mi biraksam. Derslerde hic memnun etmedi. Hoca boş vaaz veriyir. Tavsiyeleriniz neler?

Üniversite ilk günümden memnun kalmadım. Mezuna mı kalsam?
Cevapla