Bu yıl ilk defa derslere asıldım, mezuna kalmalı mıyım?

Bu yıl ilk defa derslere asildim tam 8 ay günde 3-4 saat çalıştım neredeyse 0 dim mat 0 di
Edebiyat 0 di genel olarak çok kötüydü
Sizce 350k ile mezuna kalmak mantıklı mı hukuk için?
Bu yıl ilk defa derslere asıldım, mezuna kalmalı mıyım?
Cevapla