Arkadaşlar inşaatta çalışıyorum daha yeni başladım günlük 150 tl kalıp işi sigorta yok tatil yok, sabah 7, akşam 6 sizce değer mi?

Arkadaşlar inşaatta çalışıyorum daha yeni başladım günlük 150 tl kalıp işi sigorta yok tatil yok, sabah 7, akşam 6 sizce değer mi?
Cevapla