Güncellemeler
+1 yıl
genco...
Güncellemeler
+1 yıl
.. m..
O , malum zincir marketlerde çalışan var mı aranızda , ben 177 boyunda 59 kg ağırlığında bir erkeğim , lisans mezunuyum çalışma koşulları çok mu kötü...
aga özellikle de a101 de sürekli farklı yüzler görüyorum uzun vadeli bir iş değil. zaten dayanabileni hemen o şubenin müdürü yapıyorlar. gerek bu sektörde gerekse diğer sektörlerde işsizlik var nasıl olsa işe muhtaçlar diye insan yerine koymuyorlar hakkını yiyorlar
Bir dünya cins geliyor, hakaret ediyor seni aşağılıyorlar, bağırıp çağırıyorlar. Kaybedecek bir şeyin yoksa ağzının payını veriyorsun ve işten atılıyorsun. Muhtaç isen paraya, boyun büküyor kişiliğini ayaklar altına alıyorsun.
Çünkü bizim milletimizin bir kısmı pislik.
Cevap
1Cevap
A101 hakkında kötü yorumlar aldım ama BİM güzel diyorlar
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?