Yarın veteriner hekim olarak klinikte işe başlayacağım. Çok heyecanlanıyım, tebrik alır mıyım bi? (Sayfa 2)

Yarın veteriner hekim olarak klinikte işe başlayacağım. Çok heyecanlanıyım, tebrik alır mıyım bi?
Cevapla