20 yaşında sınava hazırlanıyorum diye hevesim kırılıyor evlen daha mantıklı diyorlar. Onlara ne söylemeliyim?

Liseye kadar ailemin durumu pek iyi değildi. Tek hırka tek çantayla utana sıkıla bitirdim. Sınava ilk girişimde test kitaplarim yoktu meb kitaplarindan calisip girdim olmadı. Sonuçlar berbattı. 2. sene de annem hastalanıp yatağa düşünce evin tüm yükü üstüme kaldı.
Ara vermek zorunda kaldım.
Bu yıl 20 yaşıma bastım babamın ve abimin bana verdikleri harçlıkları biriktirdim.
Dolap uygulamasından ya da sahaflardan yeni basım 2. El kitaplar alıp hazırlanmak istiyorum. Hemşire olup anneme de bakar iyileştiririm diye hayal ediyorum. Çok istiyorum okumayı ama hep kursağımda bırakıyorlar zengin birini bul evlen güzelsin diyorlar. Okusan arkanda kimse olmaz başına bir iş gelse kim savunur göruyoruz universiteye gidenleri dediler. Ayrıca geç kaldın millet 2. Uni. Başladı sen yapacam diyorsun dediler bende ağladım yanlarından geldim Ama ben kimsenin süs köpeği olmak kimsenin eline bakmak istemiyorum.
Sürekli sabrediyorum. Sizce başarır mıyım?
Hem heves kırıyorlar hem yardımcı olmuyorlar😔
Güncellemeler
+1 yıl
@yorks Tesekkur ederim super soru icin❤
Güncellemeler
+1 yıl
#GuncelGorusler icin tesekkurler
20 yaşında sınava hazırlanıyorum diye hevesim kırılıyor evlen daha mantıklı diyorlar. Onlara ne söylemeliyim?
Cevapla