Öncelikle vaktinizi çaldığım için özür dilerim tanıdığım insanlar benim kötülüğüm üzerine konuşma yapıyorlar ve onlardan yardım alamıyorum ve tek çareyi bu sitede buldum. Anlatacaklarım biraz uzun olabilir vaktinizi çaldığım için çok özür dilerim.
19 yaşındayım yks sınavında 3. Senem Babam makine atölyesinde çalışıyor tornacı olarak. Babam bana diyor ki patronlar genç ve bilgili eleman ister hafta içi iş yerine gel cnc öğrenmeye çalış hafta sonu yks sınavına hazırlanırsın sadece matematik yeterli dedi benim düşüncemde şu ki eğer bu gerçekleşirse mühendislik kazanamam 2 senelik kazanmanın imkanı olabilir mi bilmiyorum askerlik kağıdım da gelirse ve 2 seneliğe yerleşemezsem askerlik te 1 sene kaybedeceğim siz ne düşünüyorsunuz aklınızdan ne geçiyor sizce bu fikir size ne kadar mantıklı olabilir?
19 yaşındayım yks sınavında 3. Senem Babam makine atölyesinde çalışıyor tornacı olarak. Babam bana diyor ki patronlar genç ve bilgili eleman ister hafta içi iş yerine gel cnc öğrenmeye çalış hafta sonu yks sınavına hazırlanırsın sadece matematik yeterli dedi benim düşüncemde şu ki eğer bu gerçekleşirse mühendislik kazanamam 2 senelik kazanmanın imkanı olabilir mi bilmiyorum askerlik kağıdım da gelirse ve 2 seneliğe yerleşemezsem askerlik te 1 sene kaybedeceğim siz ne düşünüyorsunuz aklınızdan ne geçiyor sizce bu fikir size ne kadar mantıklı olabilir?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer