Edebiyat ve coğrafyayı beraber okusam da işsiz kalma tehlikesi var mı 🤦🏻‍♀️?

Açıktan coğrafya okuyorum. Bu sene edebiyat bölümünüde kazandım. Herkes işsiz kalacağımı söylüyor. Fakat yeniden bir yer kazanmam imkansız maalesef. Sizce ne yapmalıyım. Edebiyat ile coğrafyayı beraber okumak mantıklı mı?

Edebiyat ve coğrafyayı beraber okusam da işsiz kalma tehlikesi var mı 🤦🏻‍♀️?
Cevapla