Hemsirelikten vazgecersem birsey kaybetmis olurmuyum?

Diploma almam icin son iki sinavim kaldi ama bu iki sinav cok zor hatta birincisinde basaramadim tekrar onumuzdeki haftaya gidicem ama yine de basaramazsam o zaman ne yapacam bu strese daha ne kadar dayanabilecegim depresyona bile girdim ders calismayi biraktim zaten stajda yeterince stres yasadim bir de sinavda basaramayinca kendimi yetersiz ise yaramaz hissediyorum lutfen yardim edin

Hemsirelikten vazgecersem birsey kaybetmis olurmuyum?
Cevapla