Üniversite için yarın ailemden ayrılıyorum, çok kötü hissediyorum. Ne yapacağım?

asla alışmam gibi geliyor çok korkuyorum ailemi çok özleyeceğim hiç istemiyorum gitmeyi... nasıl daha iyi hissederim?
Üniversite için yarın ailemden ayrılıyorum, çok kötü hissediyorum. Ne yapacağım?
Cevapla