Güncellemeler
+1 yıl
Eğitim biraz da kendimizi geliştirmemiz noktasında düğümlenmiyor mu
Çoğu insanın tam hakkıyla üniversiteye gittiğini düşünmüyorum
Cevap
2Cevap
Valla üni de bos tip cok hepsı mi itici gıcık olur arkadas. Bir de hepsınden sinisilik vibe alıyorum arkadas esindesin hic yok kızlar cıvık oglanlar liseli ergen resmen. Aklı olan derslerine bakar gerisine karışmaz şu iki kılo makyaj yapıp gtne kdr şort giyen kızlar, asırı itici duruyorsunuz
Bizim kampüs cok iyi yaa ben gezene kadar kimseyle uğrasamam kimsede benle ugrasimasin kampüsle başbasa kalmak istiyorum
Eğitimin geri kaldığını gösteren birçok şey varken buna takılmamak gerek.
ne alakası var maden ocağına çalışmayami gidiyor çocuklar okula
koca bulmak için gidiyorum üniversiteye başka niçin gitcem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?