Bitirdiğim bölümde tekrar derse girmek detayları okuyun lütfen?

Arkadaşlar Diplomamı aldim korona yüzünden derslerden çok düştüm uzaktan eğitim beni maf etti mesleğimi çok seviyordum ama el becerim gelisemedi myo 2 yıldır okulum. Arkeoloji nin bir dalı hocalarım beni çok severdi hala aynı hocalar duruyor konuşsam derslere girip dinleyip not alıp ayrı bi kosede elimi geliştirmek istiyorum. İzin verir mi ne yapmam lazım? Lütfen arkadaşlar dalga geçenler yazmasın korona çoğumuzun eğitimini maf etti.

Bitirdiğim bölümde tekrar derse girmek detayları okuyun lütfen?
Cevapla