Yatay geçiş yapmak istediğim bölümün 2. Öğretiminin 3 kişilik kontenjanı vardı bende ikinci öğretimi işaretledim 6. Asıl yerleşti?

Yatay geçiş yapmak istediğim bölümün 2. Öğretiminin 3 kişilik kontenjanı vardı bende ikinci öğretimi işaretledim 6. Asıl yerleşti yazıyor değerlendirme durumunda anlamadim biri açıklayabilirmi?

Yatay geçiş yapmak istediğim bölümün 2. Öğretiminin 3 kişilik kontenjanı vardı bende ikinci öğretimi işaretledim 6. Asıl yerleşti?
Cevapla