Mezuna kalmayı memleket meselesi yapıyorlar. Sizce de abartılmıyor mu?

Sosyal medyada görüyorum. Mezuna kalmayı memleket meselesi yapıyorlar. Bilmem çalıştm şu kadar puanım var ama mezuna kalıcam diyorlar ama bunn için bi destan yazıyolar.. Sanki önemli bi tez yazıyorlarmış gibi...

Mezuna kalmayı memleket meselesi yapıyorlar. Sizce de abartılmıyor mu?
Cevapla