12. Sınıfta Açığa Geçtim Sayısal Derslere Çalışsam Başarılı Olur Muyum?

şu an Eşit Ağırlık (EA) 12. sınıfım. Açığa geçince ders çalışmak için epey boş bir vaktim olacak ve 9'dan 12'ye kadar tekrardan tüm derslere çalışacağım. Sayısal olan bir bölüm seçmek istiyorum. Bu yüzden sayısal derslerde dahil olmak üzere çalışsam başarılı olur muyum? Bunun için çok istekliyim. Önerileriniz nelerdir?
12. Sınıfta Açığa Geçtim Sayısal Derslere Çalışsam Başarılı Olur Muyum?
Cevapla