Sınıf öğretmenliği yapıyorum, azar yiyip duruyorum. Nasıl davranmalıyım?

Merhabalar 2. Sinifta ucretli ogretmenlik yapiyorum okul cikislarinda birkac kere unuttugum ya da velinin istedigi bisey oldu veliler çocuklarını almaya gelirken sinifa geri dondum mecburen 2 kez yaptım mudur ilkinde sırayı bozma diye uyardi eyvallah dedim ilk gun hakli yanlışım olabilir sonra iste sınıf annesine emanet ederek yukarı çıktım tek birakmadm yine tek biraksam yine eyvallah gelmis bana seninle bu sekilde isimiz var seni kac kere uyaricaz yeter artık falan diye beni azarladi dedim sınıf annesi orada surekli yaptigim bisey yok veliye kitapları vermek zorundaym sınıf annesi var yoksa gitmem diyorum yok sen ogretmensin sen kalicaksn ayrilmicaksn falan deyip kızdi gitti daha 3. Günüm ilk defa sınıf ogretmenligi yapiyorum bu kadar azarlamasi cok sacma degil mi ya öğretmenim sonucta bu kadar olmaz sizce de oyle degil mi? Hatali olsam bile bilmeden yaptığım bisey ve bu cok sert çıkışı ben hak etmedigimi dusunuyorum bundan sonra nasıl davranmalıyım?

Sınıf öğretmenliği yapıyorum, azar yiyip duruyorum. Nasıl davranmalıyım?
Cevapla