5 yıldır asgari ücret alıyorum. Nasıl zam isteyebilirim?

Arkadaşlar 5 yıldır bir kurumda çalışıyorum 5 yıldır da maaşım asgari düzeyde. Çoğu kez zam istedim ama prim olarak ya veriyor ya vermiyor. Bu yıl da 2 kere asgariye zam olduğu için isteyemedim. Geçen sene KPSS'ye girdim 82 aldım ama atanamadim bu sene de tekrar hazırlanıyorum. Acaba eğer siz maaşıma artış yapmasanız ben de devlet kurumuna geçmeyi düşünüyorum diye gözünü korkutsam mi? Benden çok memnun ama bir türlü yumuşak yüzlü olduğum icin zam yapmıyor

Güncellemeler
+1 yıl
Patronum doktor ve çok para kazanıyor
5 yıldır asgari ücret alıyorum. Nasıl zam isteyebilirim?
Cevapla