Iyi hissetmek kitabini okuyup iyi gelen var mı?

Dr. burns diye bir psikiyatristin cok satan, bircok psikolog tarafindan da onerildigini okudugum bir kitap. Bu kitap gercekten terapi yapiyor mu insana?

Simdi siparis verdim 70 tl idi fiyati. Deger mi degmez mi emin olamadim. Gercekten okuyup, fayda goren var mi? Buyuk psikolojik sıkıntılarım yok. Psikologa gitmek istedim icimi dökmek, rahatlamak, kendimi farkina varmak, kaygimi azaltmak vs adına. Ama hem o kadar seansa verecek param yok, devlete de gitmek istemiyorum. Kayit vs durumu olur, ilerdeki meslek hayatima zarari olur, hemde devletteki psikolog cok verimli olmaz diye.

Bir psikoloji/terapi kitabindan faydalanmak istedim. En cok okunan bu iyi hissetmek kitabi. Yorumlari genelde olumlu. Sizce iyi bir kitap mi faydasi olur mu?

Yoksa siparisi iptal edecegim. Kitaplar pahali oldugundan beri sıfır kitap pek almiyorum cunku. 70 lira da bir ogrenci olarak benim icin buyuk bir para. Deger mi bu kitap icin?

Iyi hissetmek kitabini okuyup iyi gelen var mı?
Cevapla