Sizce onun bu kararına saygı duymalı mıyım yoksa ısrarcı mı davranmalıyım?

Benim erkek kardeşim bu sene üniversite sınavına girdi.

Kendisi 2 yıllık örgün spor bölümü okumak istiyor 4 yıllıkta açıktan spor bölümüne tamamlarım diyor fakat puanı 4 yıllık örgünede tutuyor abla bu bölümler benim hayalim degil benim hayalim dedigim bölümler diye söyleniyorr 2 aydır sizce ısrarcı olmakta hata mı ediyorum kardeşim oldugundan karışmadan edemedim.

Sizce onun bu kararına saygı duymalı mıyım yoksa ısrarcı mı davranmalıyım?
Cevapla