Hoşunuza gitmeyen bir durum karşısında okuldan vazgeçmeyi düşündünüz mü?

#Okuladönüş
Hoşunuza gitmeyen bir durum karşısında okuldan vazgeçmeyi düşündünüz mü?

#Okuladönüş
Üniversite serüvenimin ilk gününü anlatıcam sana.
Hiç ev ve yurt ayarlamamıştım kyk çıkmamıştı zaten.
Elimde valizle gittim birkaç yurtla görüştüm ve beğenmemiştim sonra öğretmen evine gittim bir apart ayarlayana kadar kalayım diye. Otel gibi bir yer işte. Öğrenciye de baya indirimliydi geceliği.
Her neyse o günde maç vardı Galatasaray - Astana şampiyonlar ligi maçı, lobiye indim laptopla nete bağlanıp izliyorum lobide. 3 tane kız oturdu yanıma izlemek için sonra biri hemşehrim çıktı. 2 ay sonra biri benim kız arkadaşım olacaktı ve diğerleri de çok yakın arkadaşlarım jdjf
Hızlı başladık yani biraz üniversiteye djdkkff pek şikayetim olmadı sıkılmak, okul bırakmak falan.
O kızla devam mı peki nasıl sonuçlandı acabası 😬
Benim de çok garipti ilk anım. Ama seninki kadar romantik friends havasında değil. Orhan gencebay filmindeki dram tadında 🤣
Tekmeyi vurdum çok sürmedi jdjff diğer ikisi ile gayet iyi arkadaşım ama.
Sevgili olmak risktir çok sevdiğinle kanla olacaksın. :))
Kanka kelimesi bile itici. Risk değil benim için ayrıca birini kaybetmek falan pek mesele değil benim için.
Bir insanı çok zor severim. Ama çabuk da silebiliyorum. Verdiğim değere üzülüyorum en çok.
Hemen hemen benziyoruz.
Fazlasıyla sakın sen de aslında aslan burcu olma 😬
Yükselene kadar akrebim sorry djjd
Tıpkı ben ama :)
İlk gün değil de birkaç yıl geçtikten sonra okulu bırakmayı düşünmüştüm ama o zaman da iş işten geçmişti. Ben de en azından bir üniversite diplomam olsun diye devam ettim ve mezun oldum. Pes etmediğim için hem iyi yaptım hem de kötü yaptım diyebilirim yani kesin bir tarafı seçemiyorum bu konuda.
ben düşünmedim. ama genel anlamda öyle muhabbetler çok duyarsınız ilk yıl. bırakacağım, yatay geçicem dikey geçicem paralel takla atacam gibi gibi 2. yıl hepsi kuzu kuzu gelir okullarına devam ederler.
Memnun değilse bırakmalı ama herkese zor geliyor o sınav stresini tekrar tekrar yaşamak bitsin bari diyor insan mecburen...
memnuniyetsizlikler samimiyetsiz. ülkenin bir çok yeri hemen hemen aynı şehirden memnun kalmadım vb bahaneler çok oluyor, bölümünden yahut üniversiteden memnuniyetsizlik de cok oluyor ama potansiyelin o ki oraya yerlesmissin. tanışana kadar laf olsun torba dolsun muhabbetler
Hayır. Niye bırakmak isteyim ki? İstediğim olmuştu. Artık özgür hissediyordum. Aile baskısı yoktu. Arkadaşlarla sabahlara kadar takılırdık. Ne günlerdi be...
Ne güzel anlattın
Cevap
11Cevap
Düşünmedim.
Ne güzel :)
Hayır ama yurda yerleştiğim zaman eve dönmeyi çok istemiştim. Keşke Ankara'ya geçiş alsaydım diye düşünmüştüm.
Sonra alıştın ama değil mi
Alışamadım valla şimdi tekrar hazırlanıyorum ve bu sefer şehir dışına çıkmayacağım.
En güzeli hem masraf etmezsin
Kesinlikle öyle, üstelik ailende yayında
Evet boşuna eziyet öbürü
Evet. #EveDönüş ve yatay geçiş yollarını araştırmaya başlamıştım.
Ne güldüm hastagını görünce
😊
Hiç düşünmedim hemen 101 takımı kurup oynamaya gitmiştik 😂
Aksine burada nasil kalirim dedim ben
Hangi şehirdi?
Tokat ta okudun gop
Oha şu an tokattayım orada yks sınavına girdim ama yazmadım orayı dağın başı orman
Doga seviyoruz biz
Hayır düşünmedim güzeldi 🙂
Süper başlangıç
Düşünmüştüm. İlk gurbetimdi :)
İlk değildi çok gurbet çektik
Ondan sonra peşinsıra geldi zaten bı çıktım dışarı ne bitmedik gurbetmiş
Nasip ama gurbet daha iyi emin ol
E tabi canım. Kendi başına. Ama yeri geliyor evi özlüyorum bazen
Muhakkak özler insan
Özlemez olur mu aklına eskiler geliverdi mi ne yapacaksın
İsabeyliyi görünce evet nereye geldim böyle dedim a. k
Benim başıma gelmez inş çünkü taşınıyorum
Neden taşınıyorsun
Evet. Keşke bıraksaydım.
Pişman mı oldun?
Nedenler pek önemli değildir hayatta sonuçlara bakar herkes benim okuduğum bölüm pdr idi. şu an mesela kpss çalışıyorum atanabilmek için bundan daha 2 ay öncesine kadar şokta çalısıyordum çünkü iş yoktu 7 ay kadar işsiz kaldım. Yani sonuca bakarsak çokta değmemis gibi duruyor benim açımdan. 4 yıl bir emek var sonuçta ortada. Yarı pişmanım diye bilirim. Yani üniversitede gerçi benim ailenin pek durumu yoktu o zamanlarda wot yapabilme imkanım olsaydı ve yapsaydım abdde kalırdım ve en azından bu saçmalıkları yaşamazdım türkiyede o yönden bir pişmanlığım var sadece.
Pdr mi psikoloji mi daha avantajlı aranma konusunda peki sence?
2side hemen hemen aynı eğer özel de ben işyeri açarım diyosan 2 sindede yükseklisans yapman gerekiyor. Ama psikoloji bence daha avantajlı psikoteknik merkezi açabiliyorsun o da ne demek milletin derdini tasasını dinleneden para kazanman demek. Ama okuyacaksan türkiyede tek bir bölüm var o da tıp tıp okuyamıyorsan eğer gidebildiğin en iyi bölüme git gene işsiz kalacaksın. Mal mal umut veren insanlar var görüyorum onların hepsi boş hayat onlara göre güzel olabilir ama adamın yoksa özel şirketlerde de yer alamayabiliyorsun. Bunun dışında üniversite eğitimi sadece wot ve erasmus için bile yapılır imkanın varsa eğer.
Hayır düşünmedim
Ne güzel :)
Hayır kazanmadım
Önümüzdeki yıl olur istediğin yer umarım
Insaalah. Ama bugün derhsaneye başladım ama kafam karışık
O his anaokulunda başladı..
Hayır düşünmedim
Hayır
hayir
Kararlılık tammış :)
hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?