Grafik Tasarım bölümünü okuyanlar cevap verebilir mi?

Arkadaşlar ben 12 sınıfım Grafik Tasarım okumak istiyorum ilk sorum Grafik Tasarım için TYT mi çalışmalıyım. 2 sorum meslek bulmak kolay mı? 3 sorum zor mu? yani her meslek zordur ama en çok hangi becerimiz gerek bu meslekte zorlanmamak için bir tavsiyeniz var mı? Son sorum ise kodlama var mı?

Grafik Tasarım bölümünü okuyanlar cevap verebilir mi?
Cevapla