Arkadaşım 22 yaşında üniversiteye yeni başlıyor çok saçma değil mi?

okumak icin yaslandi ama hic aldirmiyor yasitlari mezun olurken o yeni hazirliga baslayacak hic utanmiyor ben olsam cok utanirdim yasindan buyuk duruyo zaten okumak yerine calissana diyorum benim hayatim sana ne diyor o zaman niye bana anlatiyo ki
Güncellemeler
+1 yıl
ben 19 yasindayim 2. sinifim asla o kadar gec baslamazdim uniye bu arada
Güncellemeler
+1 yıl
gayet güzelce okuyorum neyini kiskanicam yuzune de soyluyorum nolmus yani dost aci soylemez mi
Arkadaşım 22 yaşında üniversiteye yeni başlıyor çok saçma değil mi?
Cevapla