Ön lisans mezunuyum, açık öğretimde okumak için bir sınava girmeme gerek var mı?

Ön lisans mezunuyum. Açık öğretimdende tıbbi sekreterlik okumak istiyorum. Herhangi bi sınava girmeme gerek var mı. İkinci üniversite olayı ön lisans bölümleri içindr geçerli mi? Sınava girmeme gerek yoksa anadolu ünv. İçin izlemem gereken yol nedir bilgisi olan yardımcı olabilir mi😌
Ön lisans mezunuyum, açık öğretimde okumak için bir sınava girmeme gerek var mı?
Cevapla