Yaşım 42, inşaat mühendisliği için şimdiden açık öğretim lisesine başlasam olur mu?

İnşaat şirketim var ve inşaatta deneyimliyim başlarsam başaracağıma inanıyorum İnşaallah
Yaşım 42, inşaat mühendisliği için şimdiden açık öğretim lisesine başlasam olur mu?
Cevapla