Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada faiz maiz silinmedi calismalar suruyormus (kac ay oldu soyleneli bilmiyorum) e devletten goruntuleyemiyorsun bile yani sistemi kapatip odeme istiyorlar
Inanilir gibi degil erteleme basvurum aylar sonra sonuclandi kyk aradim sordum bekleyin dedi... sonra bir baktim ki sonuclanmadan odemem baslamis vatandas temsilcisi bana ERTELEME SONUC TARIHINDEN BIR YIL SONRA odemeye baslayin sisteme bakmayin dedi... bende oyle yaptim bir yil sonra odeme yapmak icin tekrar aradim NEDEN BIR YILDIR ODEME YAPMADINIZ dedi😤 ben ne yapiyim simdi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
ödeme öyle kalsın seçimden sonra ödersin yapılandırma falan gelir
Valla ne yapacagimi sasirdim... zaten 1 yildir odemiyor gorunuyorum icraya mi duserim
eğer biyerde çalışırsan maaşın banka hesabına yatarsa ilerde icra davası açıp maaşının bi kısmını alabilirler ama kendi işini yaparsan zor alırlar =D
Keske kendi isimi yapsam😕
yapabilirsin niye yapamazmışsın ki
Sikayet et
Iki kere aradim bir sry yapamayiz diyorlar cildiricam
Bi tanidik avukata git yabanci olmasın
Faiz mi gelmiş, ödeme emri mi geldi
Hicbir seyde gelmedi merak edip soruyum dedim...
Otur ağla
Ne simdi bu