KYK geri ödemesinde vatandaş temsilcisi bana yanlış bilgi verdi, ne yapmalıyım?

Inanilir gibi degil erteleme basvurum aylar sonra sonuclandi kyk aradim sordum bekleyin dedi... sonra bir baktim ki sonuclanmadan odemem baslamis vatandas temsilcisi bana ERTELEME SONUC TARIHINDEN BIR YIL SONRA odemeye baslayin sisteme bakmayin dedi... bende oyle yaptim bir yil sonra odeme yapmak icin tekrar aradim NEDEN BIR YILDIR ODEME YAPMADINIZ dedi😤 ben ne yapiyim simdi

Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada faiz maiz silinmedi calismalar suruyormus (kac ay oldu soyleneli bilmiyorum) e devletten goruntuleyemiyorsun bile yani sistemi kapatip odeme istiyorlar
KYK geri ödemesinde vatandaş temsilcisi bana yanlış bilgi verdi, ne yapmalıyım?
Cevapla