Üniversitede sınıfta kaldım, tüm dersleri mi tekrar alacağım yoksa sadece kaldıklarımı mı?

Sınıfta kaldım üniversitede ders seçimi yaparken tekrar butün derslerimi seçmem mi gerekiyor. yoksa sadece kaldıklarımı mı seçicem

Üniversitede sınıfta kaldım, tüm dersleri mi tekrar alacağım yoksa sadece kaldıklarımı mı?
Cevapla