Sınıfta kaldım, geçtiğim dersleri de mi almam gerekiyor?

Üniversitede sınıfta kaldım tüm dersleri tekrar seçmem mi gerekiyor yoksa sadece kaldığım derslerimi seçiyorum bilen var mı?

Sınıfta kaldım, geçtiğim dersleri de mi almam gerekiyor?
Cevapla