Zenginliğin tek kuralı ticaret mi? İşçilik yaparak zengin olunmaz mı?

Arkadaşlar Bir Dedem Vardı Öz Değil Bizim Bina da Oturan Bir Komşu Ama Dede Derdim Hep Yardımcı Olduğum İçin Evlatları Yüzünden Bütün Malını Satıp Yemiş Ve O Zamanlar 10-12 Yaşlarındayım Demişti ki İşçilik İle Milletin Ağız Kokusunu Çeker S*kilen Sen Olursun Ama Ticaret Yaparsan Hem Parayı Bulursun Hem de S*ken Sen Olursun Gibi Bir Cümle Kurmuştu Sizce Doğru mu? Zengin Olmak İçin İlliaki Ticaret mi Yapmak Gerekiyor?

Zenginliğin tek kuralı ticaret mi? İşçilik yaparak zengin olunmaz mı?
Cevapla