Eğitim hayatım çok kötü yardımcı olur musunuz çok pişmanım :(?

Arkadaşlar çok pismanim kucuklugumden beri oyun hastasiyim cok oyun oynarim egitim hayatim oyun yuzunden batti orta okul bitince liseye aciktan basladim yani okula gitmedin acik ogretime basladim direk ve 192 Kredi toplarsam lise ybiticek ve benum 4. senem ama hala 35 kredim var bu gidisle 10 senede bitmez lise evet bazi arkadaslarim onerdi liseyi bastan sona ogreten kurslar varmis ama bn 4 senedir derslerden uzagim orta okuldaki konular aklimda degil yani temelim kotu napabilirim yardim edin cok onemli :(
Güncellemeler
+1 yıl
Online oyunlar iynuyordum hala oynuyorum :( metin2 mesela :( cs olsun hala oynuyorum ama cok pismanim..
Güncellemeler
+1 yıl
TEMELIM YOK CALISAMIYORUM KITABU ACIYORUM HIC BISEY ANLAMIYORUM
Eğitim hayatım çok kötü yardımcı olur musunuz çok pişmanım :(?
Cevapla