Siyaset bilimi ve kamu yönetimi okuyorum daha çok kamu yönetimi için yazdım bu bölümü iş bulma dururum nedir sizce?

2. sınıftan beri kpss çalışıyorum 3. sınıfta geçtim şu an herkes boşa çalışıyormuşsun diye moralimi bozuyor c2 seviyesinde İngilizce de öğrendim sertifikam var özel de iş bulursam diye sizce kesin işsiz mi kalırım ortalamam 3.65 çok çabalıyorum çok istiyorum kazanmayı
Siyaset bilimi ve kamu yönetimi okuyorum daha çok kamu yönetimi için yazdım bu bölümü iş bulma dururum nedir sizce?
Cevapla