Ehehehhe
Bir işyerinde kıdemli elemanların hatalarına göz yumulması doğru mu?
Ehehehhe
Yani tamam haklarını yememek lazım da, göz yumulması da doğru değil bence.

Doğru değil. adaletli olunmalı
Cevap
14Cevap
Göz yummak değil. Tolere edilebilir bir üst amiri tarafından. Ama gözünün önünde sana “yaa bişey olmaz o adam kaç yıllık çalışanımız” dendiyse durum hoş olmaz
Eşit davranılması gerek, calisma barışı açısından
Hataya ve duruma göre değişir ama tecrübeli birinin hatalarına genelde daha fazla kizilir
Her yerde öyledir birkaç istisna olabilir mutlaka
Beğeni için çok mersi 😚
Göz yumulmamasi gerekir ister eski ister yeni farketmez hatalarin soylenmesi gerekir
Tabi ki degill cezasını çekmeli 😃
Göz yumulmasa kdemli eleman mi kalır
Hatanın derecesi önemli
Azda olsa doğru sonuçta işi bilen biri
Çayda dem, işyerinde kidem
Gayet normal
Hataya gore degisir
bence de
Hataya bagli
Dogru
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?