Bir işyerinde kıdemli elemanların hatalarına göz yumulması doğru mu?

Yani tamam haklarını yememek lazım da, göz yumulması da doğru değil bence.

Bir işyerinde kıdemli elemanların hatalarına göz yumulması doğru mu?
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Bir işyerinde kıdemli elemanların hatalarına göz yumulması doğru mu?

Ehehehhe
Bir işyerinde kıdemli elemanların hatalarına göz yumulması doğru mu?
Cevapla