Kasiyer olarak 3. İş günüm ama durmadan hata yapıyorum. Azarlanmaktan sıkıldım. Sizce alışır mıyım?

Bugün bir eleman başımıza iş çıkarıyorsun allah allah ya dedi

Hepsi kendi arasında konuşuyor

Modum düştü

3 dil biliyorum, ilgileniyorum ama bazen elim yanlış şeylere değiyor ve silmek için müdürü çağırmam gerekiyor, bugün epey off çektiler

Öğrenciyim diye girdim, ilk işim ama kötü hissediyorum biraz

Kasiyer olarak 3. İş günüm ama durmadan hata yapıyorum. Azarlanmaktan sıkıldım. Sizce alışır mıyım?
Cevapla