ÖZEL ÜNİVERSİTEDE EĞİTİMİ SÜRDÜRMEK Mİ YENİDEN Mİ ÇALIŞMAK? (açıklamayı okuyun) ?

  • Merhaba arkadaşlar. Bir konu danışmak istiyorum. Lütfen mantıklı cevaplarla gelin.
  • 2 kez sınava hazırlanıp özel bir üniversiteye yerleştim. Bölümümü çok sevsem de okuldan nefret ediyorum. Okul fazla illegal işler peşinde bir okul torpil, yalan folanlı reklamlar ve tanıtım var sadece. Haftada 7 hoca değiştiğini biliyorum. Bir yıl hazırlığı bu şekilde tamamladım. Notlarım, hırsım çok yüksek ve yerinde ancak ne kadar uğraşsam da bu okul bana bir şey katmayacak hissi var. Üstelik gereksiz bir para akışı oluyor özel olduğu için. Şu an 20 yaşındayım. 1 yıl daha sınava hazırlansam kendime çok güveniyorum eminim ki güzel bir yer kazanırım. (Potansiyelim hep vardı ama ne yazık ki geçmişte kullanmadım) Ama yıl kaybı ve psikolojik olarak korkularım var. Empati yaptığınız sürece bu konu hakkında siz ne düşünüyorsunuz?
  • Özele devam edip devlete yatay geçiş yapmak mı (zorluğundan emin değilim ösym puanım yatay geçişimi zorlaştırabilir)?

  • Ya da sınava yeniden hazırlanmak mı?

Okuyanlara şimdiden teşekkür ediyorum☀️

ÖZEL ÜNİVERSİTEDE EĞİTİMİ SÜRDÜRMEK Mİ YENİDEN Mİ ÇALIŞMAK? (açıklamayı okuyun) ?
Cevapla