- Merhaba arkadaşlar. Bir konu danışmak istiyorum. Lütfen mantıklı cevaplarla gelin.
- 2 kez sınava hazırlanıp özel bir üniversiteye yerleştim. Bölümümü çok sevsem de okuldan nefret ediyorum. Okul fazla illegal işler peşinde bir okul torpil, yalan folanlı reklamlar ve tanıtım var sadece. Haftada 7 hoca değiştiğini biliyorum. Bir yıl hazırlığı bu şekilde tamamladım. Notlarım, hırsım çok yüksek ve yerinde ancak ne kadar uğraşsam da bu okul bana bir şey katmayacak hissi var. Üstelik gereksiz bir para akışı oluyor özel olduğu için. Şu an 20 yaşındayım. 1 yıl daha sınava hazırlansam kendime çok güveniyorum eminim ki güzel bir yer kazanırım. (Potansiyelim hep vardı ama ne yazık ki geçmişte kullanmadım) Ama yıl kaybı ve psikolojik olarak korkularım var. Empati yaptığınız sürece bu konu hakkında siz ne düşünüyorsunuz?
- Özele devam edip devlete yatay geçiş yapmak mı (zorluğundan emin değilim ösym puanım yatay geçişimi zorlaştırabilir)?
- Ya da sınava yeniden hazırlanmak mı?
Okuyanlara şimdiden teşekkür ediyorum☀️
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer