İlkokuldan beri İngilizce dersi görüyoruz, peki neden konuşamıyoruz?

Neredeyse çoğumuz İngilizceyi ilkokulda öğrenmeye başladı ama çoğu kişi konuşamıyor bile konuşanların çoğu da dizilerden şarkılardan uygulamalardan öğrendik diyor bunların arasında bende varım pek iyi değilim ve kendimi geliştiriyorum İngilizce biliyorsanız nasıl öğrendiniz hangi çalışma yöntemlerini kullandınız yazar mısınız?

İlkokuldan beri İngilizce dersi görüyoruz, peki neden konuşamıyoruz?
Cevapla