36 yaşında birinin tıp fakültesini bitirmesi sizce gülünecek bir şey mi, alkışlanacak bir şey mi?

1 ay önce komşumuzun kızının tıp fakültesi mezuniyet törenine gittim, orada bir abla dikkatimi çekti baya büyük duruyor ilgimi çekti gidip kaç yaşında olduğunu sordum " 36 yaşındayım Doktor olmak hayalimdi ailem okutmadi zamanında bende liseyi dışarıdan bitirip 1 yıl boyunca üniversite sınavına hazırlandım kazandım hayalim gerçek oldu" dedi helal dedim ailecek insanın hayallerinin peşinden koşması bence çok güzel bir şey

Güncellemeler
+1 yıl
Ve orada bir tane daha yaşlı gibi kadın vardı ikisinin de yasi baya var helal be böyle hırslı olsak hepimiz keşke
36 yaşında birinin tıp fakültesini bitirmesi sizce gülünecek bir şey mi, alkışlanacak bir şey mi?
Cevapla