20 yasındayım, 350 puanla yerleşemedim. Ne yapacağım ben?

Okumayinca hayat bana boş geliyor.
O kadar emek verdim Dayım gelmiş bana herkes okuyacak diye bir sey yok sende okuma tekstilde calis diyor. Tabi adamin tuzu kuru 2 kızı tıp okuyor oğlu avukat nefret ettim ya.
Dayanamiyorum. Calismak istemiyorum bir sene daha ya.😔
Güncellemeler
+1 yıl
Çogunuz 2. Yerlesimlere bakin demissiniz okula ve KYK yurduna yerlesmeye gec kalmaz miyim? Cok endiseleniyorum ya.
Güncellemeler
+1 yıl
Tesekkurler.
20 yasındayım, 350 puanla yerleşemedim. Ne yapacağım ben?
Cevapla