Hasta kayıt kabul banko veri giriş vb hastaneler de calısmak icin ne yapmam lazım,?

Ben sertifika almıştım hasta kayıt ile ilgili lise mezunuyum üniyi acıktan okuyum dedim olmadı yerleşemedim bir çok yer üniversitesi mezunu mu istiyor düzgün biyerde calısmak, için şartlar nedir hasta kayıt elamanı olarak üniversitesi mezunumu olmak lazım?
Hasta kayıt kabul banko veri giriş vb hastaneler de calısmak icin ne yapmam lazım,?
Cevapla