Az önce duydum hala şoktayım. Kahvaltıdan kalkıp sormaya geldim. Eğer bu doğruysa ben okumam🤣
Yahu bu gerçekten gerçek olamaz! En maddi durumu düşük olan öğrencinin seçeneği ayda 3500 ise insanlar nasıl okuyacak benim aklım almıyor. Okuyan da zaten bölümünün mesleğini yapmıyor. Ay gerçekten çok sinirlendim. Bu ülkede paran yoksa eğitim sağlık hizmeti alamayacağımızı biliyordum ama bu kadar mı cidden yaa?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Olmaz herhalde
Millete resmen esc@rt olun diyorlar puh alllahh belasını versin kimler sebep olduysa okuyunca da bir halt olunmuyor bu da ayrı bir dert
kim dediyse sallamis o kadar olamaz panige gerek yok
Ozeller oyle canım 800 arti 850 de kyk yurdu sanirim
bu dedigini mantikli buluyor musun sen
Niye aşağılıyorsun açıklamayı okusana
her sakallıyı deden her denilenide doğru sanma
Doğru sanmıyorum zaten, teyit etmek için sordum 🙄 Masada 4 kişiyiz 3ü bide gayet emin iddialaşıyor. Dedim aylık diyorsunuz yıllık değil nasıl olur😅
dedikoduda baya iyiyiz zaten :):):) biz atıp biz inanırız
Aynen öyle 😅 işte akıl mantık almayacak bişey ama ona rağmen üçü birden nasıl kendinden emin savunuyorlar
helal olsun saçmalığın körü körüne savunucusu olmakta güzel. lafta anlamaz bunlar mermer kafalılar :)
Mümkün değil ya ahahah
Ayy masada 4 kişiyiz 3ü iddialaşıyor bide kahvaltıdan kaljtim geldim 🤣 şoka girdim. Diyorum aylıkk?😳 Eveeet diyorlar bide 🤣
Benim arkadaşım özel yurtta kalıyor 3500 ödüyor. KYK şu an 700-900 bandında falandır daha fazla olamaz şu süreçte. Malum burs ve krediler 850 hâlâ ve yükselmiş de değil.
950 civarı diye biliyorum
Ortaklaşa eve girinceniz artık 7 kişi
Aylık degildir o yıllıktır
Özel yurt bile 2000 maks olur
Yuh yurt mu kral dairesi mi o ne 😂
Yalan
N8ye her duyduğuna insniyorsun
İnandığımı nerden çıkarıyorsun? Bu açıklama kısmını kendime mi yazıyorum 😅
yuh kanka
O kadar değildir
Yok artık
yalan
Nasil 3500 ya
maalesef doğru
Okuyani dusunen yok