30'unda işten çıkacağım. Tam maaş mı verirler?

şu an bı işte calisiyorum maaşları aylık olarak veriyolar mesala geçen ay 31 gün olduğu için 1 aylık verdiler maaşı 1 günu saymadilar bu ay ayın 30 unda cikicam maaşı tammi verirler yoksa 1 gün eksikmi

30'unda işten çıkacağım. Tam maaş mı verirler?
Cevapla