hemen lütfen konuyu saptirip, dini boyutuna götürmeyein =)...
orayada yapin, tabi hem herseyden daha fazla, ama burasini da unutmayin ..
hadi cevaplarinizi bekliyorum ..
Evet hayatı boş yaşamamayı düşündüm ve yine de boş yaşıyoruz. Senin önerdiklerinin de hepsi boş şeyler. Çünkü bu dünya için yapılanların birçoğu boş şeylerdir. Bu dünyaya öbür dünya için geldiğimize göre "Bugün Allah için ne yaptım" sorusuna cevap verebiliyorsak o gün boş geçmemiş demektir.
hayatımın boş geçmesi önemsiz. sonuçda bir şeyler yapmadan gitmicem bu dünyadan
sen bu hayatta neden bulundugunu bılmıyorsan ben sana ne dıyebılırım ki?bı kuran-ı kerimi aç bu dunyaya neden geldıgını anlarsın.
ya delisinin cidden bak, her bi b.ku yanlis anliynuz
konusmayı ogren ondan sonra gel hadı by
haha, burda herkese yavasdan düzgün yaziam diye, ugrasirsam, vay halime, tez yaziyom, cevap yaziyorum cikiyorum, bazen sizi cidden anlamiyorum ha, msn, face sanalda bile yanlis düzgün yazmiyorsunuz diye, konusup duruyorsunuz, anlasiliyormu ona bakin siz ...
Cevap
0Cevap
Uyuyom.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar