Hayatta bazı şeyleri "ayıp olmasın ya şimdi" diyerek yaparız ya hani.
Ayıp olmasın diye yaptığınız neler var, yaşantınızı düşündüğünüz zaman? 👀

Hayatta bazı şeyleri "ayıp olmasın ya şimdi" diyerek yaparız ya hani.
Ayıp olmasın diye yaptığınız neler var, yaşantınızı düşündüğünüz zaman? 👀

Ayıp olmasın diye yaptım Şimdi benim başımda sadece toplumsal saygı kurallarına uymaya çalışmak var. Bunun dışında benim ilkelerime uygun olduğumu düşündüm her hareketi ve davranışın rahatlıkla sergilerim.
Hiçbir şey yok. Karsı tarafı çok düşününce basına çıkıyorlar haklıymış gbi bir de üstüne üstlük alışınca eyvah. Yapmak zorundaymışsın gibi algılıyorlar
Sıkıldığım konuşmaları dinlemek. Ayıp olmasın diye dinlemis gibi yapip evet diyorum 🤦🏻♀️ bir gün baltayı taşa vurmaktan korkuyorum
🌸🌸tsk ederim
selam vermek, hataları görmezden gelmek, ayıp olmasın diye büyüklere laf yetiştirmek karşı gelmemek. vs vs...
Cevap
20Cevap
“Ayıp olmasın” tabirini lügatımdan sileli çok oldu. Baktım ki, biz ayıp olmasın diye, her şeyi kılıfına uyduruyoruz ama yinede yaranamıyoruz. Olsun ya “ayıp olsun”. Çokta fifi
Yani aslında yaptığım çok şey var ama şu an aklıma gelmedi 😅
Tam tersine ayıp ediyorum ben. Keyifli günler..
İnsanlara gerçekleri söyleyip kalplerini kırabilecekken daha düşünceli oluyorum.
Var birkaç şey..
Aklıma bunlar geldi..
ben de akrabalarına şeytan dedin sandım hayatımda bu kadar doğru bir benzetme görmedim diyecektim 😂😂
ben nefret ediyorum valla şeytan görsüm yüzlerini
Ya bazen aile büyüklerimiz geliyor, sohbetleri acayip sıkıyor ama :D ayıp olmasın diye dinlemek, ortamda bulunmak zorunda kalıyorsun.
Bu aşırı doğruu..😄
Hiçbir şey yapmam. Ayıp olup olmamasını önemsemem , içime sine sine yaşarım kimin ne düşündüğünü umursamıyorum.
Ayıp olmasın diye bir şeyi beğenmiş numarası yapmak falan, istemememe rağmen nezaketen kabul etmek gibi falan.
yaş 60...
hayatımda ; ayıp olmasın diye yaptığım yüzlerce şey var.
Yaşlılarla polemiğe girmeyip haklısın, doğrudur demem :D
biri bana bir şey sorduğunda ayıp olmasın diye karşıya aynı soruyu soruyorum
Sohbet sıkıcıysa yine de dinliyorum saygımdan.
Çok açtım görgüsüzlük olmasın diye aç kalktim
Sevmediğim biriyle karşılasinca onunla konuşmak ya da elini öpmek vs
Bana borcu olan birini yolda görünce utanmasın diye başımı çevirmem
Ayıp olmasın diye çok insanın yüzüne bazı şeyleri vurmaktan çekindim.
Ayıp olursa olsun diye yaptığım çok şey var da ayıp olmasın diye yaptığım yok.
Ayıp olmasn diye yutuyorz herkesn hatasını örtüyorz
Ayıp olmasın insanların kalbi kırılmasın diye zor günlerinde sürekli yanlarında oluyorum Allah rızası için
En son 🤔 markete gidiyordum evdeki misafirler banada şunları al diye birşeyler söylemişti galiba en son ayıp olmasın diye yaptığım şey buydu
Çok yaptım ya şimdi hangisi en son bilemiyorum.
Sup olarak benden herhangi bi karakteri rica ettiklerinde seçtikleri kişiyi alıyorum
ayıp olmasın diye tahammül ediyorum insanlara mesela
Ayıp olmasın diye hatasını yüzüne vurmam açıkçası üzülmesin diye de..
Ayıp olmasın diye bana bir iyilik yapana kat kat karşılık veriyorum. Mahçup hissediyorum çünkü.
misafirlikte bay getiren aynı soruları tek tek cevaplamak
Ayıp olmasın diye insanlara selam veriyorum, günaydın diyorum açık ve net.
ayip olmasin diye bazi insanlara gereginden fazla sabir gosteriyorum
Bizler ayıp olmasın diye hep sustuk, bir adım geri çekildik ama en büyük ayıbı bize yaptılar
Berbere gitmeden saçları yıkarım 🤣
bazı davetlere icabet etmek.. ev davetleri yani
El öpmece
Duymamış , görmemiş gıbı yapmak
Kendimden taviz vermek büyük hata bu arada
Hiçbişey kimse umurumda değil ya ayıp olsun banane
Ne ben sayabilirim nede siz...
ayip olmasın diye selam verdiklerim var
Hiç haketmeyen insanlara saygı göstermek
İnsanlara sanane diyemiyorum
Yaşamak ve nefes almak.
Ayıp olmasın diye adam yerine koyuyoruz daha ne yapalım
Bayramlarda telefonla akrabaları aramak
Düğünlere gitmek
Selam vermek
Doğru 😄
Ayıp olmasın diye yaşıyoruz. Teşekkürler ^^
Sustuklarim ayıp olmasın diye çok sustum
Ayıp olmasın diye susuyorum bazen
Kalp kırmamaya çalışmak
Ağzımı şaşırtacak yemek yememek
Bu soruya cevap vermek
Alttan almak
Hiçbir şey 🤔
Ayıp olmasın diye hiç bir şey yapmam
hiçbir şey yok.
Gülmek 😁😁😁😁
yaşamak
konuşmak
Evlenmek sjdhdjsh
Yalan soylemek 😂
Bi insanla hemen iliskiye girmek
Bazı akraba ziyaretleri
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?