Avukatım yani okuyorum ve nişanlım çalışmamı istemiyor evlenince. : ((((
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye(25-29)+1 yılBurada at nişanı gitsin diyen erkekler var. Kendileri işsiz sapsız özgünleri yok. Kadına güvenirler ve karısını çalıştırmayan özgüvenli, güçlü erkeği kıskanıyorlar kendileri çalıştırmak istediklerinden güçlü erkeklerin eşleride çalışsın istiyorlar ki kadınlar aşalamasın bunları ezik görmesinler. Sen çalışacaksın da ne olacak adam sana ev işlerinde çocuk bakımında ne kadar yardım edecek. İşten dönünce ev işi yapmak çocuk taşımak doğurmak bakmak ne kadar zor çalışırken. Ayrıca üniversite okumak sadece çalışıp para kazanmak için değil yalnızca kendini geliştirmek içinde var. İlla ki her okuyan çalışmak para kazanmak zorunda değil üniversiteleri böyle görmekten vazgeçin. Para kazanmak istiyorsan ticaret yap. Ha mesleğimi yapmak istiyordum diyorsan da hangi avukat mesleğini yapabiliyor bu adalet düzeninde. boş ver nişanlın sana gez toz diye para da verirse ne işin var. Burada ki erkeklerde böyle teklif edilse havada kaparlar gerçekten şanslı olduğunun farkına var. Herkes karım eş*şek gibi çalışacak derken senin ki böyle düşünüyor.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılÇok basit bir soru sormak gerek. Neden? Neden çalışmanı istemiyor veya bazı erkekler kadınların çalışmasını istemiyor? Bu tarz bir düşünce yapısında bulunan bir insanla olmak bana doğru gelmiyor. Bir insanın her şeyi ama her şeyi düşüncelerdir. İnsanı insan yapan budur ve bu düşüncede olan biriyle ömür geçirmek istiyorsan bu senin kararın. Ailenin bu kadar emeğini, senin emeklerini çöpe atmak aptal bir evliliğe değmez. Birinden ayrıl demek o kadar kolay değil ancak ben olsaydım ayrılırdım. Lütfen emeklerini çöpe atma. İleride çok başarılı bir avukat olacağına inanıyorum. Öğrencilik yıllarını düşün. Boşuna mı o kadar stres yaptın sınavlarda? Geceni gündüzüne boşuna mı kattın. Değmez. Kariyer basamaklarını tırman ve arkana bakma.
12 Yorumla- +1 yıl
Çok haklı bir yorum 👏
Yüreğine sağlık
Kuzucuğum olay şu böyle insanları karizma bulmak saçma bad boy arıyorsan yanlış yerdesin. Bu durum hakimiyet kurmaktır kadında ve çalışmayan işi olmayan bir kadının biriki mi olmaz gücü olmaz şiddet uygulasa gidemez el mahkumdur karizma gelmemeli he şu kesim var kadınlarda zengin olsun bana baksın öyle m. l bulduysa ayrı ama hayatı hiç bir şey yapmadan geçiren bir insanda m. ldır
00 Yorumla
+1 yılevlenirsen çocuğunuzolan kadar çalışmalısın bence. he bide bunu istemesinin sebebi çok önemli kıskanıyor mu, güvenmiyor mu, kendine yediremiyor mu? öğrenmelisin yarın birgün eve ben ekmen getiriyorum diyip triplere girerse pişman olursun. şu an eşinin çalışmamasını isteyen kişinin minimum 15 bin maaş alması gerek ki buda az ama sana tavsiyem ilk başta dediğim gibi çocuğun olana kadar çalışmalısın çocuk olunca çıkamazsın pek bakmak zor çünkü bide hem birikim yaparsın çocuğun için hayatın tadınıda çıkarırsın bide avukatmışsın yazık onca sene okumuşsun stres yaşamışsın ve emek vermişsin bu kararın en doğrusunu senin vermen gerek aslında.
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
67
Cevap
43Cevap
- Eğitim & Kariyer konusunda 9,7b cevap paylaştı.
u +1 yılMerhaba, bence böyle biriyle yola çıkmayın. Çok net söylüyorum hayal kırıklığına uğrayıp yolda kalırsınız yani. Boşuna mı okuyorum demişsiniz evet çok haklısınız yani bir insan neden çalışmak isteyip de çalışamasın ki? Ego tatmini için böyle bir şeyi size direten birine vermeniz gereken cevap net bir şekilde "Hayır" olmalı. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
10 Yorumla
+1 yılSizi kısıtlayan birisiyle olmak ne kadar mantıklı?
Çalışmak istediğinizi söylediğiniz halde size engel oluyorsa bencil birisiyle birliktesiniz. Siz her ihtimale karşı eğitiminizi tamamlayın. Mesleğiniz çok güzel.🌺
10 Yorumla
+1 yılEline mesleğini alana kadar sakın evlenme. Sonrasında çalışmanı istemiyorum derse hâlâ evlenme ayrıl. Ekonomik güce sahip olmandan çekinen erkekten uzak dur derim çünkü amaç hakimiyet kurmak.
20 Yorumla
+1 yılAile hayatını düşünerek dediyse anlarım. İkinizde ise gideceksiniz yemeği kim yapcak bulaşığı kim yikiycak kim evi temizliycek. o yüzde dediyse anlarımda farklı şey için dediyyse kabul etmezdim bnde
00 Yorumla
+1 yılNe demek çalışma çalış sen onu dinleme sen boşuna mi yıllarca okudun senin kararın tabi evde koca parası yemek mi yoksa çalışmakmi ama çalış derim zor duruma düştüğünde deneyimli birisin işte kolayca bulursun
00 Yorumla
+1 yılHayatının hatasını yaptığını çocukların olduğu zaman anlarsın.
Meslek bırakır mı o kolundaki bilezik.
Sığ düşünceli insanlarla nasıl birlikte oluyorsunuz bide avukatsınız, kendinizi savunamıyorsunuz..
00 Yorumla
+1 yılNe cahil ve saçma bir şey okuduğun bölüm çok güzel ayakların üzerinde durabilmek önemli sen çalismassan gerçekten çok üzerine gelip kısıtliyorlar bence hiç bir insan sen ve hayatından değerli olamaz ben olsam nişanı atardım ama tabiki senin tercihin yinede
00 Yorumla
+1 yılYa hala şöyle eski kafalı erkekleri nerden buluyorsunuz yaaa. Avukatsın ve nişanlın için çalışmazsan emeklerini çöpe atarsın sana saygı duymayan erkeği hayatına alma
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSakın sakın dinleme sen evde kalmak için mi o kadar emek verip okudun bencilin biri o kadar emek üstüne kalkıp evde kal diyemez asla hakkı yok, maddi ve manevi tüm özgürlük gider birinin eline bakı kalır, sonra evde çürür sün asla kabul etme
02 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılSen insanları böyle mi savunucaksın kendin den başla lütfen sakın onu dinlenme
Cevap sahibi+1 yılBırak sonuna kadar yolu var bana biri dese o lafı azğına tıkar bin pişman eder özür dilettiririm
- Eğitim & Kariyer konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılAt gitsin davarı sakın evlenme evlenmek istiyorsa sana mani olmayacak ya da kendi istedigi gibi birini bulacak
00 Yorumla At nişanı gitsin.
Büyük ihtimalle kendine güveni yok ve bu yüzden seni kendinden üstün görmek istemiyor.00 Yorumla
+1 yılAvukat olacaksın calışma diyecek
Bırak o adamı Seni seven işini yapmanı destekler Kadın çalışmalı
Hukuk bitirmek doktor olmak öğretmen olmak bunların hiç biri kolay degil
00 Yorumla
+1 yılSenin ne istediğin önemli , Ayrıca bu durumdan rahatsızsan bunu baştan belirt. Ona göre yolunu çizersin. Kimse için kendinden ödün verme
00 Yorumla
+1 yılAvukat gibi bir meslegi okuyup çalışmayacaksın? Ben çalışmalısın eger hala yok çalışmıcaksın diyorsa boşan
01 Yorumla
+1 yılNişanlınla bunu önceden konuşman
gerekirdi geç kalmış olabilirsin07 Yorumla- +1 yıl
😅
Soran+1 yılSevgili @Guseeee trol olduğunu nerden çıkardığını merak ediyorum açıkçası.
Soran+1 yılPeki şimdi sorumu rahat bırakır mısın lütfen her yorumun altında seni görüyorum çünkü
- +1 yıl
Yorumumun altında tartışmayın lütfen😅
+1 yılHadi ya
Nası bir nişanlıymış o öyle
söylesene beni de kuma olarak alsın.
cüzdanı kalın gibi
00 Yorumla
+1 yılBeyni bu şekilde çalışan adamla hayat şartları nasıl ilerler maddi ve manevi bilemiyorum durum iç açıcı gelmiyor
00 YorumlaEğitim & Kariyer konusunda 520 cevap paylaştı. Bazı erkekler harbiden beyinsiz ne kadar hevesliler bir kadının ekonomik yükünü bir ömür çekmeye. Madem öyle diyo güzelce ye parası hak etmiş o
00 YorumlaMasraflarını karsılayabilecekse tamam de zaten evlendikten maksimum bir yıl sonra kendisi diyecek çalış diye
00 Yorumla
+1 yılAvukatlık gibi bir işi bırakmak ister misin cidden?
10 Yorumla
+1 yılSi. ktirsin kapı orada ne sanıyor ya bu erkekler kendilerini tiksiniyorum yaw
10 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 912 cevap paylaştı.
+1 yılBir erkek bana çalışmayacaksın derse o saatten sonra olacaklara ben karışmam hsjdjsjjs
10 Yorumla - Eğitim & Kariyer konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılGitsin kendine köyden hatun bulsun o zaman senin zamanını çalmasın
11 Yorumla Evlenme demesinin bir çok nedeni var. İstersen yazarım
00 Yorumla
+1 yılNapalım gidip dövelim mi? Ne istiyorsun okadar okudun kendin düşün
00 YorumlaBiz çalışan kadın ararız nereden buldun bu hırboyu gerçekten avukat mısın
031 Yorumla- +1 yıl
@iiremkaya okumaya gerek yok calismayacaksan zaten seninde henüz kafan olgunlasamamus
- +1 yıl
haklısın ama bebeğim ya @iiremkaya
- +1 yıl
@iiremkaya sağol canım benim
- +1 yıl
@iiremkaya avukat lazım bana seni dava edicem
- +1 yıl
@iiremkaya avukatım ol taktım vlla
Gerçekten böyle düşünen bir cahile hayattını devam ettirmeyi düşünüyormusun.
00 Yorumla
+1 yılEvlenme sen hukuk okuyorsun boyun eğersen okuduğuna yazık
00 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 5,3b cevap paylaştı.
+1 yılSenin yerinde olsam ondan ayrılırım bugün çalışma diyen yarın bir gün evden bile çıkma der
00 Yorumla
+1 yılEe o senin bileceğin iş, böyle geri kafalı biriyle evlenmeseydin
00 YorumlaAvukat olmanı da istemiyorsa, pişman olacaksın demektir şimdiden belli :)
00 YorumlaSeni eve hapsexecek ailen seni evde otur eşinin eline bak diye i okuttu yani
00 Yorumlaadamın maddi gücü yerindeyse seninde ihtiyaçlarını karşılayabiliyosa çalışma milletin ağız kokusunu neden çekesin ayrıca diplomanı al boşuna mı okuyorum diye düşünme işler düşündüğün gibi gitmezse resti çekersin kendini garantiye almış olursun
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBence ihtiyacı olmayan kişiler çalışmasın ihtiyacı olan kişiler varken zaten nüfus yüksek iş bulmakta zorlaştı
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBari basit bi bölüm okusaydın, hukuk diplomasını çöpe atmak yazık, cahil geri kafalı bi herif için
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılNe güzel benimki de köpek gibi çalışmamı istiyor çocuk olunca bile çalış diyor öp de başına koy nişanlını
00 Yorumla
+1 yılTek başına evin refahını sağlayabilecekse sen de yan gel yat gez toz boş ver hiç umursama
Hayatı yaşadıkça benim dediğim yere geleceksin zaten00 Yorumla
+1 yılİnadına oku başka bir şey demiyorum mesleğini de yap sen onca yıl okuyup. Evleneceğin adamın çalışmanı istemiyorum diye lafını demesi için çaba sarf etmedin.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılSen o kadar emek ver oku nişanlın izin vermiyor diye çalışma o kim oluyor
01 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılBu arada avukatlığı kaç puanla kazandın?
+1 yılSal o adamı maddi özgürlüğünü kısıtlıyor ileride sıkıntı olur yani kısaca hadi ordan git diyebilirsin
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBir erkeğin seni yönetmesine neden izin veriyorsun? Annen baban seni o kadar okutmuş, bu yaşa getirmiş. Onlar bile bunu demiyorken bunun derdi nişanlına mı kaldı? Ya hemcinslerimin bu kadar güçsüz olması beni delirtiyo
10 Yorumla
+1 yılEkonomi bağımsızlığını kazanman şart hukuk okuyupta evlendiginde çalışmaman bence eşin yanlış yapıyor
00 Yorumla
+1 yılHayır askom o denyo seni terk ederse ortada kalma diye okuyacaksın
00 YorumlaSevgilinin bu dedigini yapmak gibi düsûncen varsa bosa okumuşsun demek.
00 YorumlaYol yakınken ayrıl, yasal bir hakkı yokken seni kısıtlayan angut evlendiğinde zindan eder.
00 Yorumla
+1 yılAsla kabul etme okul bitmeden evlenme evde oturup temizlik yapmak çocuk bakmak için mi avukat oldun
00 Yorumla
+1 yılHayır tabiki çalışmak istiyorsan çalış sana koyamadığı için o
00 YorumlaEvlenme hayatını bozarsin pisman olursun anlasirsaniz neden olmasin
00 Yorumla
+1 yılBoşuna okuyorsun evet ya ayrıl ya da çalışma
10 Yorumlakekolarla iliski kurarsiniz sonu bul olur...
10 Yorumla
+1 yılkendi hakkını savunamayan avukatmı olur :D
10 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 503 cevap paylaştı.
+1 yılEski nişanlım diyecektin galiba.
10 Yorumla Kariyerıne bak adam heryerde bulunur karıyer zor
00 Yorumlao zaman ikna etmelisin...
00 Yorumla
+1 yılBence oku ve çalış önünde uzun zaman var
00 Yorumla
+1 yılBunu bile bile evleniyorsan evet boşuna okuyorsun
00 Yorumla
+1 yılBence boşuna evleniyorsun
00 Yorumla
+1 yılBosuna okumuyorsu n calisirsin kesin
00 YorumlaAvukatım yani okuyorum ne la
00 Yorumlaartık o senin nişanlın değil, attın şu an yüzüğü.
05 Yorumla- +1 yıl
O kadar haklısın ki guseee
- +1 yıl
Troll hepsi
- +1 yıl
@1terazikadınıı haklıyım tabi avukat çok tanıdık oldu
- +1 yıl
Tanidik?
- Devamını Gör (50)
Devamını Gör(95)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Eğitim & Kariyer > Sorular > Nişanlım evlenince çalışmamı istemiyor. Boşuna mı okuyorum ben yani?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer