Aöf 2 alttan dersim kaldı işe girerken cv nasıl yazmalıyım?

Önlisans mezunuyum lisans da bitti 2 alttan ders var önümüzdeki yıl verip mezun oluyorum. Cv de lisansı nasıl yazmalıyım? Şirketler için sorun olmaz değil mi? Örgün değil zaten alttan ders?
Aöf 2 alttan dersim kaldı işe girerken cv nasıl yazmalıyım?
Cevapla